Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 15 z 108    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 108  Další
Autor Zpráva
Offline
7336
27 úno 2010 07:40
To jistě, ale ono to není o moc km navíc, když si to spočítáš. Novíc o placeného člověka míň.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Hlavně by to:
a) musely ty obce chtít
b) musely zaplatit ty obce na trase (zvláště na 522)

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
Ten by holt musel jet opačným směrem a ve Šlapanicích přestoupit na N96.:-)


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No jo, ale tím bys připravil o možnost cestování jediného pravidelného cestujícího na cestě zpět ze Židlochovic, a to jakéhosi mladého muže cestujícího z Modřic na Ořechovskou. :mrgreen:


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
Mám jednu kacířskou myšlenku týkající se nočních spojů linek 505 a 612. Vzhledem k jejich vytíženosti a velkým pauzám mezi nimi mě včera napadla jedna věc. Co kdyby zůstalo jen jedno kolo Šitbořice-Sokolnice-Těšany (Šitbořice) a druhý pár spojů by byl po oba víkendové dny nahrazen jednou z těchto dvou tras?

1) Prodloužením spoje linky 505 přes linku 522 a 612 do Nesvačilky a pak stejnou cestou zpět, časově by to vyšlo a odjezd spoje linky 505 by se stihl ve stávajícím čase (popř. okružně ze Žatčan po trase linky 151 do Židlochovic). A dále stejně jako dnes poprázdnu do Podolí a dál.

2) Prodloužením spoje linky 505 přes linku 522 a 612 do Sokolnic a odtud poprázdnu (po lince 151?) do Šlapanic (Podolí) a dále jako dnes.

Přineslo by to noční spojení pro více obcí, konec zbytečných prodlev pro oba autobusy, v případě č. 2 by odpadl zbytečný zpětný spoj linky 505 a pauza by se konala v odpočívárně ve Šlapanicích a ne ve vymrzlém autobuse v Židlochovicích. Navíc pokud by se zavedl odjezd spoje linky N96 ve 3:36 ze Šlapanic, krásně by to navazovalo (příjezd nočního spoje linky 151 by byl cca 3:30).


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
VÝZVA ZÁJEMCŮM Z ŘAD GRAFIKŮ A DESIGNÉRŮ
http://idsjmk.cz/aktuality/soutez-logo.pdf


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Stejný případ jako s linkou 107 než ji začal jezdit Tourbus

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
V době, kdy se soutěžily linky na jihovýchodě kraje, došlo ke zrušení výběrka na skupinu 2, jestli se npletu. Dotčené spoje dostali do vyřešení nového výběrka Bors a Hodonín, a teď se to soutěžilo znova na původně zamýšlené období.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Robert: Možná jsem jen objevil Ameriku, ale o co jde? Já o žádném výběrku nevím. Díval jsem se do rámcových JŘ, jsou to současné spoje ČSAD Hodonín na 109, 612, 551 a pár dalších linkách. Hodonín se zbavuje výkonů? Některé soutěžené spoje na 109 v současnosti však jezdí BORS, proč se jich soutěž také týká?


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
Výběrko na Kloboucko konečně oficiálně ukončeno podpisem smlouvy.
https://zakazky.krajbezkorupce.cz/contr ... _7577.html


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
chat-maniac píše:
...a buď jenom rád, že nejsme francouzi sarcastic

To jsem.
Tam někdo stávkuje skoro každej týden.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Eda píše:
Je to jen o pohodlnosti řidičů. Měnit práci je vopruz, to víme všichni. Ale brát si cestující jako rukojmí je od řidičů kudla do zad cestujícím.

Eda nezklamal. Víš, tahle možnost v demokratické zemi je a buď jenom rád, že nejsme francouzi sarcastic

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Eda: to taky neni tak jednoduché jak píšeš. Nkdo se s řidičama nikde nebaví, odbory moc nepomohou takže tvá varianta a, padá, druhá varianta b, výpověď, taky neni tak jednoduchá jak se na první pohled zdá, když vememe Psotu či jak se ta společnost jmenuje, přiznám se, že nevím v jakém regionu jezdí a ani mě to nezajímá, ale jde o to, zda v tom regionu ti řidiči mají jinou možnost kam odejít za lepším, to netuším, proto dám příklad - Brno, kde vím co a jak. Pokud v Brně nesouhlasíš s platem, máš smůlu, tabulkový systém nic jiného neumožní a nějaké razantní zvýšení platu, které by řidiči skutečně pocítily nehrozí, ony i ty odbory jsou tak nějak jak bych to nejlépe řekl, ne uplně jak by si člověk představoval. Pokud tedy zde nehrozí vyšší plat a podmínky, ano mohu dát výpověď a jít jezdit jinam, otázka je kam, když zde DPMB dává nejvíc, takže v podstatě neni kam odejít, pokud jsem mladý, ok nemusím jezdit a budu se živit jinak, pokud ale jsem starší a to je většina, tak je jinde, zvlášť pokud těm lidem je kolem padesátky, tak je jinde ani nezaměstnají, nebo zase za míň peněz. Ano, každá dopravní firma hledá řidiče, ale nezlob se, za ty love ani omylem. Takže tudy skutečně cesta nevede. A DPMB nebo i Psota či kdo to má stávkovat si to moc dobře uvědomují. Vyšší plat mají řidiči třeba v Plzni nebo Praze, ale vyplatí se to tam dojíždět? Ne nevyplatí. Ono i dost lidí ty výpovědi dalo, ale s tím se nikdo nechlubí. Nevím, zda my dva se známe osobně nebo ne, pokud ano tak moc dobře víš, že třeba já tento problém už vyřešil před nějakým rokem.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
M píše:
Nerikam ze je to spravne, toto je jedina otazka, kterou kazdy poklada, nic jineho nikdo nevymyslel a proto ja se ptam na jine reseni? Navrhnete ho! Vemte ale na vedomi ze se s nima nikdo nebavi.

Jiné řešení existuje. Akorát trochu víc zasáhne řidiče a ubere jim na jistotě práce. Takže se na to řidiči vykašlou a radši "jednoduše" začnou stávkovat.

A řešení je jednoduché. Hlasovat nohama.

Když se ti nelíbí plat, máš jít za zaměstnavatelem a vyjednávat s ním o tom. Pokud tě neposlouchá, tak máš dát výpověď a jít jinam. Práce je dnes dost. A třeba řidiče dnes hledá úplně každá dopravní firma. Jestli PSOTA platí opravdu tak málo, tak přece není problém najít zaměstnavatele jiného, který platí víc.

Je to jen o pohodlnosti řidičů. Měnit práci je vopruz, to víme všichni. Ale brát si cestující jako rukojmí je od řidičů kudla do zad cestujícím.


Offline
70
11 črc 2011 08:39
Štatl
jurak píše:

Já jsem mluvil o cestujících všeobecně. A jako řidičův problém není že můj zaměstnavatel mě víc nedá tak u něho je to to stejné.

A když začnou stávkovat tak jak se já dostanu do práce když nemám auto?


( KUP SI HO !!! ) sarcastic

Tak za prvé:

Není nikoho problém/zájem jak kdo koho platí, Tobě platí tolik, za kolik stojíš, nebo ne? sarcastic

A za druhé:

Co budeš dělat, pokud začnou stávkovat třeba popeláři ? (např. Itálie, kde stávkovali cca týden a země se po*rasr*la )
Budeš plakat kde? Na magistrátu, nebo na Obecním úřadě? Pošlou Tě k ***** a dozvíš se, že svůj odpad si máš zajistit sám! sarcastic

Tak choď pěšky, nebo na kole, jak tu všude tlačí ekoteroristi, či pumpičkáři, zastoupení např. Holane*, a nestěžuj si!

Pokud Ty budeš chtít mít za svoji práci zaplaceno tak, aby jsi měl ji ohodnocenu tak jak by jsi si to představoval, tak buď se dohodneš s vykořisťovatelem, nebo si najdeš jinou (je-li jaká), a nebo budeš stávkovat. My se pouze bavíme o tom, jestli to někdo pozná, aby to vykořisťovatele donutilo k tomu, aby zvýšil plat.

A O TOM TO JE !!!

biggrin


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
To výběrko už pár týdnů běží.


Offline
439
16 led 2015 11:18
M píše:
Pokud zas pojefe nejaka nahrada odjinud tak cela stavka bude vnivec, pak by je taky mohli propustit a dopravu by mohl prevzit ten nahradni dopravce ne? Taky reseni. Stavkokazi by byt nemelu, neni to spravne.


Stavka neprijde vnivec. At uz misto Psoty behem stavky pojede nekdo jiny nebo ne, tak Psota na tom bude tratit, protoze si sama nic nevydela. Naopak by to tu stavku jeste mohlo posilit, protoze jak by se asi tvaril treba Jancura, kdyby mel nejaky krajem objednany spoj, ktery by kvuli stavce misto nej jezdily (a tim i na nem vydelavaly) Ceske drahy?

Ovsem situace muze byt zajimava, pokud Psota opravdu dala tak nizkou cenu, ze prachy pro ridice navic nema, i kdyby jim chtela pridat. Kdyby stavkujici ridici neustoupili, pak by nejspis smlouva s krajem padla (i Psota samotna) a muselo by byt nove vyberko.


Offline
100
08 říj 2013 23:05
Já jsem mluvil o cestujících všeobecně. A jako řidičův problém není že můj zaměstnavatel mě víc nedá tak u něho je to to stejné. Taky neřeším s řidičem za co dělá jako řidiče nezajímá kde já beru peníze na zaplacení jízdenky. A když začnou stávkovat tak jak se já dostanu do práce když nemám auto? To mě budou prachy zbytečné a kdo za to bude moci? Ti so stávkují protože já jsem jejich rukojmí jako každej kdo potřebuje autobus aby se dostal do práce. Kdo mě nahradí výlohy když nepojede autobus který potřebuji? Stávkující řidič? Nebo nikdo? Odpovím si sám nikdo protože to stávkujícího nezajímá.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Nerikam ze je to spravne, toto je jedina otazka, kterou kazdy poklada, nic jineho nikdo nevymyslel a proto ja se ptam na jine reseni? Navrhnete ho! Vemte ale na vedomi ze se s nima nikdo nebavi.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
A brát si nevinné, platící cestující jako rukojmí je správné?


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Jurak a jak bys to udelal? Kdyz je nikdo neposloucha? Pokud zas pojefe nejaka nahrada odjinud tak cela stavka bude vnivec, pak by je taky mohli propustit a dopravu by mohl prevzit ten nahradni dopravce ne? Taky reseni. Stavkokazi by byt nemelu, neni to spravne.


Offline
100
08 říj 2013 23:05
Psota a řidiči si berou ale jako rukojmí cestující . Mě jako cestujícího plat řidiče nezajímá jako jeho nezajímá plat můj když nemám na jízdenku .


Offline
439
16 led 2015 11:18
Když už se to ví, tak by to Kordis měl začít řešit a snažit se ty výkony v co největší míře po dobu stávky nahradit ve spolupráci s nějakými jinými dopravci. Není v ničím zájmu, aby na to doplatili cestující.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Řidiči autobusů ze Znojma budou stávkovat. Jiná možnost nezbývá, tvrdí
Řidiči v dopravní firmě ZDS-Psota ze Znojma půjdou do časově neomezené stávky za vyšší platy. Autobusy dopravce zajišťují jak linky MHD ve Znojmě, tak meziměstské linky objednávané krajem. Podle zástupce odborářů Libora Weinsteina už jiná možnost než stávka nezbývala. Stávka by se měla uskutečnit v září.

...

Podle jeho tvrzení půjde do stávky zhruba 90 procent všech zaměstnanců, což jsou ve velké většině řidiči. Loni měla firma 113 zaměstnanců, řidičů bylo 87. Stávka se má podle Weinsteina uskutečnit tak, že zaměstnanci nebudou pracovat, autobusové spoje by proto neměly vyjet.

Čili jestli to fakt udělají, tak bude zajímavé, jak se znojemští a vůbec další lidi dojíždějící za prací do Brna na trase linky 108 vůbec dostanou do práce...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
609
24 čer 2005 20:56
miropiro píše:
To číslo je, pokud mne paměť neklame, tak je to vzdálenost od centra obce, což na Miroslav i sedí. Jinak si ale nejsem jist tím, která zastávka v rámci IDS JMK má nejvyšší hodnotu...

Nejvyšší hodnotu má v rámci IDS JMK právě ta Miroslav.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2676 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 108  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 10:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]