Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 132 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
Krome jinyho to , ze by onen zemeplazivec podstatne snizil propustnost cele trate.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Datel píše:
Přímé vlaky? To je naprostá utopie, jezdit zbytečně 34 km pod drátama s 810, naívc rozdíl Vmax (810 versus 242) je 40 km/h. Jeden přestup nikoho nezabije, zvláště pokud je zajištěna rozumná přestupní návaznost.



nevím proč by měla být utopie jezdit 810 pod drátama - např. na 260 je to naprosto běžné na severní části, večer, apod. 810 je o dost úspornější než 242.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
David Jaša: Ano, večer tam jezdí manipulák do kovošrotu.
Mn 82520 Břeclav 16:57 - Podivín 17:10-17:35 - Zaječí 17:48-18:55 - Šakvice 19:03-19:38 - Vranovice 19:50-20:10 - Pohořelice 20:31
Mn 82521 Pohořelice 20:51 - Vranovice 21:11-21:44 - Šakvice 21:55-23:05 - Zaječí 23:13-23:23 - Podivín 23:33-23:49 - Břeclav 0:02
Vlaky jsou vedeny legem (704) a jezdí denně krom soboty.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Mimochodem je na pohořelické trati vůbec nějaká nákladní doprava?


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Fixi: ad přestupy ve Vranovicích
Brno - Pohořelice 5 min
Pohořelice - Brno 4-5 min
Břeclav - Pohořelice jen v odpolední špičce 5-10 minut
Pohořelice - Břeclav nejsou


Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
Z pohledu cestujiciho mozna ne, ale v jakym stavu je spodek je druha vec.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Mám dojem že zrovna na Pohořelické lokálce přestupy zajištěné moc nejsou :(

Trať do lednice je stará, ale z pohledu cestujícího nevykazuje známky katastrofálního stavu...a těch 40/50 co tam je jsme určitě jeli.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Přímé vlaky? To je naprostá utopie, jezdit zbytečně 34 km pod drátama s 810, naívc rozdíl Vmax (810 versus 242) je 40 km/h. Jeden přestup nikoho nezabije, zvláště pokud je zajištěna rozumná přestupní návaznost.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
U těch Vranovic - Pohořelic jde taky o to, zda by nebyly vhodnější přímé vlaky do BV. V tom směru njesou optimální silnice.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Břeclav - Lednice: v žádném případě to není trať pro pravidelnou dopravu! Ale té nostalgie je opravdu velká škoda, jedná se o turisticky atraktivní region a pravdelný provoz nostalgických vlaků v letní sezóně by byl určitě dalším lákadlem pro turisty. Odvažuji se tvrdit, že žádná další podobně vhodná trať pro provoz nostalgických vlaků s takovým turistickým potenciálem v jihomoravském kraji není!
Otázkou taky zůstává techniký stav zmiňované trati?

Vranovice - Pohořelice: 40 lidí se vejde s klidem i do autobusu....Takže jeden takový řečnický dotaz pro šotouše? Schválně co je z ekonomického hlediska výhodnější, 40 lidí v jednom motorovém voze řady 810 nebo 40 lidí v autobuse? Kterej mimojiné zastavuje přímo na návsi?

Jo a ještě chci upozornit na nepřesně užívaný termín zrušená lokálka (trať). Jde pouze o zastavení (osobní) dopravy (tzv. doprava toho času zastavena). Zrušení trati je zcela jiný úřední úkon spadající do kompetence drážního úřadu.


mrakicio píše:
Panonce se ani nedivím, nevzpomínám si, kdy jela na čas (kolikrát se už stalo, že jsem došel v 7:03 na vlak a panonka stále svítila, že snad i pojede...) Nicméně, čas odjezdů/příjezdů, pokud jela na čas, byl ideální na šotovýpravy :)

Ále... kdypak jela Panonka až v 7 ráno? Možná když byla sněhová bouře v Rumunsku, ale jinak jezdí celkem normálně.
Ale je jí škoda, zvlášť když přes Brno teď bude jezdit jen jediný noční rychlík (a to jen se dvěma vozy k sezení ](*,)). Malou náhradou snad bude rozšířené večerní spojení s Prahou (konečně taky), ale na východ je to slabota, z Brna není ani slušný přestup na noční vlaky v Břeclavi :-(


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Ad S1: Je to vlastně sloučení S1+S31, cestující, co přijedou po Tišnovce, nebudou muset přesedat, pakliže si zvyknou, že nedojedou na hlavas.
Vranovice - Pohořelice: Foto zastávky Přibice v ranní špičce, vlak 14655, ve Vranovicích jsme napočítali cca 40 vystoupivších cestujících. Možná by nebylo na škodu, aby jezdil vlak třeba jen do Přibic, ale to by bylo hodně neekonomický, v hodinovým intervalu by motorák 50 minut stál a 10 jel. Pro spojení Přibice - Brno nebo Pohořelice - Břeclav je to dobrá trať, avšak z Pohořelic do Brna tím nikdo nejezdí.
Břeclav - Lednice: Vhodnější trať se zastavenou dopravou, kam by se mohli o víkendech vozit turisti historickým motorákem v okolí Brna asi nenajdeme, vzhledem k tomu, jakým je Lednice turiticky vyhledávaným místem. Zabrousíme-li trošku dál mimo Brno, pak podobný jízdní řád má i lokálka z Bruntálu do Malé Morávky - pět párů vlaků o víkendech od května do září, jezdí tam však 809, což lze v jistých ohledech za historický motorák taky považovat. :-)
Jinak, co se týče zastávek daleko za vesnicí, tak to zdaleka není problém jen této tratě. Doplnil bych ještě takovou historku, minulý týden jsme byli v Lednici na školním výletě. Když jsme šli kolem zastávky Lednice, rybníky a jeden spolužák uviděl jízdní řád, tak se hodně divil, že tam něco jezdí. Kdyby tam šel za rok, už by se neměl čemu divit. :-( Jinak, souhlasím s Fixim, že o prázdninách, by tam mohly jezdit vlaky denně.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Břeclav - Lednice jsem dneska jel - vzhledem k provozu historických vozů M131 a M262 je trať zajímavá, dnešní odjezd z Lednice 12:32 50 lidí, předtím opačným směrem asi 30. Umístění zastávek je ovšem poněkud zvláštní, vždycky cedule v lese a vesnice kdesi daleko. Časové polohy vlaků jsou nedomyšlené, o prázdninách neexistuje provoz v pracovní dny. Chtělo by to však najít jinou trať pro provoz historických motoráků, zvláště když je třeba 830.018 rok po hodně velké opravě.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
mrakicio píše:
nejsem si jistý, jestli ta S1 v Bystřici není zbytečná...

Bystřice je v kraji Vysočina, takže to pokud se nepletu jde z jejich obecních peněz.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Panonky je škoda - jediný vlak na dálný východ přímo z Brna :-)

Břeclav - Lednice - souběžná silnice, výrazně kratší jízda autobusem.

Vranovice - Pohořelice - nevím, jak moc je tato trať vytížená, ale pro přímý směr Břeclav - Pohořelice by zas tak špatná nebyla - tam se z Pohořelic musí po okreskách.

S první větou mrakiciova příspěvku plně souhlasím, snad jen s poznámkou, že bych z té věty vypustil spojení "... v Bystřici ..." a zbytek ponechal ... :-)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
kuba píše:
Návrh JŘ na příští rok na Kordisu
S1 bude ráno začínat v Bystřici nad Persnštejnem.
Zrušení lokálek Vranovice - Pohořelice, Hrušovany n. J. - Hevlín a Břeclav - Lednice.
Zrušili taky Panonku po cca 50 letech provozu.
Nová linka R5, flamendrák z Vranovic proloužen do Hustopečí a další novinky.


nejsem si jistý, jestli ta S1 v Bystřici není zbytečná...
Vranovice - Pohořelice, předpokládám, že tam to odveze jeden menší autobus, zase takový nával tam snad nebyl, aby na to byl potřeba vlak (a ještě k tomu tolikrát denně)
Břeclav - Lednice? To je škoda, jak to tam bylo s vytížeností?
Panonce se ani nedivím, nevzpomínám si, kdy jela na čas (kolikrát se už stalo, že jsem došel v 7:03 na vlak a panonka stále svítila, že snad i pojede...) Nicméně, čas odjezdů/příjezdů, pokud jela na čas, byl ideální na šotovýpravy :)


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
To u té S1 hodnotím jako přešlápnutí na místě :-(


Offline
38
19 srp 2007 14:46
Vyškov: Je to jediná trať z Brna, kam nejezdí ty flamendráky.

Ty ranní rychlíky Břeclav-Brno jedoucí 4 min před zrychleným osobákem, to je taky síla... Nehledě na čas dojezdu do Brna v X.24, výborné pro lidi pracující na 7. a 8.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Diskriminace Vyškova? Tak osobáky tam už mít nebudou a spěšňák přesunuli na odpoledne nebo co tím chceš říct?


Offline
38
19 srp 2007 14:46
Koukám, že diskriminace Vyškova stále trvá a v noci tam nejezdí nic.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Návrh JŘ na příští rok na Kordisu
S1 bude ráno začínat v Bystřici nad Persnštejnem.
Zrušení lokálek Vranovice - Pohořelice, Hrušovany n. J. - Hevlín a Břeclav - Lednice.
Zrušili taky Panonku po cca 50 letech provozu.
Nová linka R5, flamendrák z Vranovic proloužen do Hustopečí a další novinky.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Tak je to oficiální, Taury 1216.2 jsou schváleny na síti SŽDC.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Hm, nemyslel jsem si, že to půjde tak rychle.


Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
No a stridavy elefant je na svete :
http://www.k-report.net/discus/nahledy/169312.jpg

Skoda ze se nebude testovat v brne :(


Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
No, kdyz uz nestaci v IDS prestup Hrana/Hrana, a aplikuje se presttup dvere/okno ..


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3613 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 04 črc 2024 03:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]