Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 126 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

427
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Otázka je, jak by se řešilo spojení Brna a Břeclavi v případě vybudování bezúvraťové spojky 250 - 330, která je ostatně i v plánech IDSka. Doufám, že ne přípojnou 810 do Podivína. :twisted: Potom by možná ta integrace ECček stála za zvážení.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

9272
10 čer 2004 11:19
801+cokoliv je akorat kolotoc na kolejich to bych do IDS netahal.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Falkon píše:
(pozn. "vídeňské rychlíky" - tím se mysleli ty třívagónové soupravy s Taurusem v čele? Ten se mi lbil... esi k nám přestane jezdit, bude mi chybět :'(

Přesně ty. Taurus přes Brno bude i nadále jezdit, dokonce bude v Brně i ,,spát", za zmínku stojí jistě i nový soupravy 842+954 nebo 801+BDlm+830 jezdící v létě o víkendech z Brna do Lednice. Btw, škoda, že nebude v IDS.
http://www.spz.logout.cz/provoz/invaze.html


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
"Vlak EuroCity číslo 73 Franz Schubert linky R5 í dé es jé em ká ze směru Praha Holešovice, který dále pokračuje ve směru......"

To by bylo geniální hlášení :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
miropiro píše:
Takže se musíme smířit s tím, že jediným pokrokem jsou právě ty Regionovy a pár vlaků EuroCity z Prahy navíc. Mimochodem, škoda, když už bude Břeclavsko zaintegrováno, že nepůjde využít na normální jízdenku IDS JMK i vlak EC. :-k
Ale když už mě to napadlo, tak to řeknu: nejen R5 pojede z Brna do Břeclavi jako rychlík. Na té trati jezdí i tzv. vídeňské rychlíky. Ty budou zaintegrované taky nebo ne? O:)

Jak už napsal Kuba, vídeňské rychlíky budou zrušeny, náhradou bude právě ta R5 a jako bonus (pseudo)hodinový takt neintegrovaných EC.
A nezaintegrování EC je dobrý krok. Už teď jezdí EC narvané a to proto, že po zrušení EC příplatku se do nich začala cpát i příměstská frekvence. Nemůžu zrovna Břeclaváky obviňovat, protože vlastně jedinou další možností byly osobáky, stavící v každé díře. Ty nové vlaky linky R5 přinesou pro Břeclaváky právě alternativu k EC a já doufám, že si na ně Břeclaváci rychle zvyknou i proto, že zařazení do IDS bude znamenat zlevnění (navíc s možností dojet po Brně). Vlaky EC by měly sloužit dálkové frekvenci, ne cestujícím mezi Břeclaví a Brnem.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

357
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
diskuse píše:
Miropiro:Ale když už mě to napadlo, tak to řeknu: nejen R5 pojede z Brna do Břeclavi jako rychlík. Na té trati jezdí i tzv. vídeňské rychlíky. Ty budou zaintegrované taky nebo ne? O:)
Kuba:Budou zrušeny.

To je snad ještě lepší než je integrovat :) (pozn. "vídeňské rychlíky" - tím se mysleli ty třívagónové soupravy s Taurusem v čele? Ten se mi lbil... esi k nám přestane jezdit, bude mi chybět :'(


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
miropiro píše:
Ale když už mě to napadlo, tak to řeknu: nejen R5 pojede z Brna do Břeclavi jako rychlík. Na té trati jezdí i tzv. vídeňské rychlíky. Ty budou zaintegrované taky nebo ne? O:)

Budou zrušeny.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
elektrizace 240 začala? kde a kdy? nebo jsem něco zaspal?


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Zdeněk píše:
No Jančura pronesl že by chtěl provozovat dopravu na trati 240. Po její elektrizaci :lol:

Už ale začala, tak by to mohlo být nakonec docela brzo, že :pray:

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

9272
10 čer 2004 11:19
miropiro: Ukaz mi jediny elektricky jednotky s NP vstupy , schopny provozu pod stridavou trakci a u nas schvaleny. Ja nevim o zadny .


Offline
Uživatelský avatar

1634
10 čer 2006 20:45
Brno
No Jančura pronesl že by chtěl provozovat dopravu na trati 240. Po její elektrizaci :lol:

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Už jsem jednou psal stížnost na linku S1 koordinátorům svůj údiv, jak mohou pustit naftu pod elektrické dráty.
Odpověděli, že nic jiného prý nemají ČD k dispozici.

Bohužel je to špatné: elefanty sem do Brna netáhnou ještě dlouho, leda by získal prostor pro regionální dopravu pan Jančura a jeho žluté osobáčky (které chce zavést do dvou krajů, není to ten náš ale, že :-D ?)
452 jsou hodně moc fajne jednotky, působí na mě líp než pantografy. Nejsou tak vysoký, takže by se lidem lépe nastupovalo.
Takže se musíme smířit s tím, že jediným pokrokem jsou právě ty Regionovy a pár vlaků EuroCity z Prahy navíc. Mimochodem, škoda, když už bude Břeclavsko zaintegrováno, že nepůjde využít na normální jízdenku IDS JMK i vlak EC. :-k
Ale když už mě to napadlo, tak to řeknu: nejen R5 pojede z Brna do Břeclavi jako rychlík. Na té trati jezdí i tzv. vídeňské rychlíky. Ty budou zaintegrované taky nebo ne? O:)

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Pravidelnost tam celkem je. Odpolední spoje jsem hledal marně..


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Mogul píše:
Tak jsem koukal na to protažení S1 do Bystřice n/P. Týká se to pouze tří ranních spojů z Bystřice do Tišnova (S31) a dál do Slatiny (S1). V opačném směru jsem nic takového nenašel.... :-s
Taky me to prekvapilo. Cekal bych nejake odpoledni prime spoje zpet.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Takže zase namísto pravidelnosti a předvídatelnosti 3 specifické spoje v nepříliš vyhledávaném směru.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Tak jsem koukal na to protažení S1 do Bystřice n/P. Týká se to pouze tří ranních spojů z Bystřice do Tišnova (S31) a dál do Slatiny (S1). V opačném směru jsem nic takového nenašel.... :-s


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Ale jezdím, jezdím. Důchodců jsou tři skupiny - ti co mají na to, aby prošmejdili autobus a dělají to, ti co na to nemají a ti co na to mají, ale mají dost důstojnosti a nedělají to.

Jak by se důchodci chovali v patrovém vlaku se určitě nedá srovnávat se třemi schody do busu a podle toho něco očekávat. Možná by byla zajímavá zkušenost někoho z Prahy a okolí


Offline
Uživatelský avatar

9272
10 čer 2004 11:19
Thor píše:
staří nikam vysoko chpodit nebudou


Asdi nejezdis s DPMB ? Duchodci nalezou uzkyma prednima dverima a pote se projdou vozem do NP clanku , jenom proto aby vuz prosnorili, kvuli sedackam.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
To je pseudoproblém, cestující půjde tam, kde je místo - staří nikam vysoko chpodit nebudou, maldí chtějí mít výhled. Navíc lidi lezou nahoru nebo dolů když vlak ještě nebo už jede. Sorry, ale tohle nejsou důvody. Jestli výměna trvá déle, tak o 10 sekund.

A co takhle vyšší kapacita na váhu vozu (potažno úspora energie)?


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Já to docela chápu - málo dveří vzhledem k místům a dlouhá doba výměny cestujících kvůli nutnosti vylézt nahoru a zase slézt dolů.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
Hlavně je blbost dělat mohutnou přestavbu 30-35 roků starých vozů. Radší ať se udělají 571 (i přes pro mě nepochopitelný brněnský odpor k nim), nebo malé třívagónové elektriky.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Je nejaky problem provest alespon jednu stranu uvazovane 561+061+961 jako pruchozi? Pocitam ze logictejsi by byla strana ridicaku...


Offline
487
07 úno 2006 10:26
kuba píše:
PvvS: 850+050, 842+050, 714+010+010+012, 842+021+021, 810+010 a mnoho dalších taky nejsou průchozí a běžně jezdí, některý z nich i v IDS, tak proč by nemohly jezdit dva spojený panťáky?


:-)) A proc se ted teda mohutne investuje do uprav cel 842 pro zvyseni bezpecnosti pri prechazeni? ... A mnoho dalsich? V IDS je teoreticky pruchozi vse krom 010, ktere hraji podruznou roli.


Offline
Uživatelský avatar

9272
10 čer 2004 11:19
850+050/021/842 .. proc by to nemelo byt pruchozi ? Okud se ceta obtezuje a u vozu nachysta prechody, tak to pruchozi je.
Ropovody010/012 a klony jsou tak na lokalku, ne do provozu. Navic tyhle sukafony uz nastesti mizi a jsou nahrazovany pruchozi variantou. Procpak asi ... i kdyz ma oboji jizdni vlastnosti betonovyho horskyho kola, tak regiohnusy aspon trchu pripominaji pouzitelny vozidlo.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
PvvS: 850+050, 842+050, 714+010+010+012, 842+021+021, 810+010 a mnoho dalších taky nejsou průchozí a běžně jezdí, některý z nich i v IDS, tak proč by nemohly jezdit dva spojený panťáky?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3613 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 čer 2024 09:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]