Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 105 z 131    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 131  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
Jo, to je ze statistik SPVD, že? Popravdě nevím, ale už dva lidi mi tvrdí, že to výrobní číslo náleží té Sebusácké. Chce to zjistit. Člověk neví, čemu má věřit, ono i statistika SPVD se někdy mýlí, uvedl bych příklad, ale nevzpomenu si, co přesně to bylo.

Ty Borsí vozy jsem doplnil, díky.


Offline
2825
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Hele, Mraku, SEBUSácká C954 2B6 7737 má fakt výrobní číslo 8733? Já jen, že jsem našel toto:
08733 1C8 3323 C.954E.1360 2004 Doprava Záruba M&K Vodňany
A zajímavý je, že na tuto RZ stále existuje povinné ručení.

A C954E BORSu 3B3 9753 je na fotce v Sokolnicích => provozovna Hustopeče.

2B5 2730 a 2B5 2731 jezdí na IDS na Sokolnicku => mají výbavu IDS.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Jo a jak to vypadá s C 734 ČSAD Tišnov? Podle ČKP, dá-li se jim věřit, nemá zaplacenou pojistku už ani jedna, ale přísahal bych, že ještě nějaké jezdí?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Smolda68
Díky, snad jsem to vše opravil. Tišnovská C 955 je 3B9 0376, viz http://www.mestskadoprava.net/galeria/p ... egory/2190 . Jaké jsou ty neolympiácké C954 od Adosy? U Tišnovských C 734 jsem dopsal "výbava IDS JMK", ať měli nebo neměli BUSE panely, to se doplní, kdyby se vědělo více.

Sebus byl taky aktualizován, mrkněte na C 934 a doplňujte - jsou tam nesrovnalosti, například v tom, co vlastně je 2B6 6706, jestli to není náhodou BOM 18-97 (pokud existovala), a zda Sebus kupoval nějaké C 934 jako ojeté, případně proč je BOM 17-02 vyrobená 1997, ale značka pochází z roku 2001, a u BOM 18-98 dokonce až z roku 2002? Nebo to jsou jen přečíslované vozy?


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
Také se dovolím malé poznámky k aktualizaci:

ADOSA
5B9 1097 - dodán a zařazen v 6/2008
BI 72-13 - výbava IDSJMK včetně BUSE panelů
BOM 43-20 - ADOSA unifik, výbava IDSJMK včetně BUSE panelů
BOM 20-56 - ADOSA unifik
Všechny neolympiácké C954 by měly mít ADOSA unifik

ČSAD Tišnov
3B9 0376 - bílá, nápis ČSAD Tišnov (pozn. není to náhodou 0476?)
BOM 18-89 a BOM 19-68 - výbava IDSJMK včetně BUSE panelů
BI 58-96 - BUSE panely
Všechny C734 mývali/mají výbavu IDSJMK a dokonce i jedna modropruhovaná měla i BUSE panely

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Super, dík, vůz jsem teda smazal.

Všímavější si pomhli povšimnout, že se pomalu (ale jistě) aktualizuje evidence IDS dopravců, zejména pak výrobní čísla (díky jednomu kolegovi) a pár poznámek okolo výbavy vozů či jejich laku, sem tam je nějaký vůz doplněn (nebo smazán). Již to postihlo ČSAD Tišnov, Adosu, Bors, Tourbus, v dohledné době (= dnes) to čeká i Sebus. A ti ještě všímavější si mohli všimnout, že u ČSAD Tišnov přibyly i vozy dálkové a neIDS dopravy.


Offline
2825
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Mrakicio píše:
Může mi někdo potvrdit existenci vozu BVI 55-93 a BVI 65-93? Měly by to být C 935 od Borsu, mám ale podezření, že je to jeden a ten samý vůz.


BVI 55-93 neexistuje, aspoň o něm není zmínka na centrálním registru pojišťoven.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Může mi někdo potvrdit existenci vozu BVI 55-93 a BVI 65-93? Měly by to být C 935 od Borsu, mám ale podezření, že je to jeden a ten samý vůz.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Ono to bude nejspíš tím, že řidičům a průvodčím nikdo nedává dostatečná školení. Pak jsou neustále problémy s víkendovými platnostmi, automaty, kombinacemi...


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Mě se stalo,že jsem jel v sobotu v R5 z Brna s mladou a protože byla sobota a mám roční šalinkartu pro Brno,tak jela na mě a pro zóny za Brnem jsme měli jednorázovky a průvudčí jakože, kde má ona šalinkartu ke kombinaci. A já na něho s klidem,že je sobota :-) ,chvilu se tvářil nevěřícně, ale pak odešel. Nebo taky se , po rozšíření na břeclavsko,průvodčí podivovali nad lístky z brněnských automatů stylem: mlčky+kyselý ksicht, nebo se slovy tohle je co, nebo nemáte něco jiného a nutno podotknout, že to už IDS na břeclavsku nějaký ten pátek bylo. Pravda, osvěta Kordisu se zaměřila především na používání univerzálek a vidím, že lidi je používají snad víc než jednorázovky, tak si na to zvykli i průvodčí a jízdenkou z automatu jsem jim rozšířil obzory asi poprvé já biggrin

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Z Modřic do Brna je to divné, tam jezdí Břeclaváci, ti by to snad mohli znát, kdyby se to stalo na nějakém R směrem do Vyškova, kde jezdí Ostraváci, ani by mě to nepřekvapilo, ti to nemají moc zmáknutý.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
No tak abych to uzavřel. Mě dostalo spíš to, že IDS už tu máme "nějaký ten pátek" a průvodčí o tom vůbec neměl tušení. (že se dá jízdenka kombinovat s šalinkartou). Pořád mi tvrdil, že platnost je jen jedna a to ta, co je uvedena na jízdence.


Offline
1087
09 lis 2006 18:16
III. TARIFNÍ PRAVIDLA
...
19. Cestující s nepřenosnou předplatní jízdenkou vydanou pro dvě a více zón může pro svou
cestu použít kombinace předplatní a jednorázové jízdenky za níže uvedených podmínek:
...
b) časová platnost takto vzniklé kombinované jízdenky se stanovuje podle časové
platnosti jednorázové jízdenky na stejný počet zón, jako součet zónové platnosti
jízdenek, z nichž je kombinovaná jízdenka vytvořena, tedy počtu zón, pro něž platí
předplatní jízdenka, a počtu zón, pro něž platí jednorázová jízdenka. U předplatní
jízdenky se počítají pouze zóny, kterými cestující během cesty projede. Jednorázová
jízdenka dvouzónová s délkou platnosti 10 minut se počítá pouze jako 1 zóna;
...


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Tarif to řeší tak, že při kombinaci se šalinkartou člověk vlastně neví, jak dlouho platí.

Viz: Nepřestupní jízdenka s časovou platností do 10 minut v tramvajích, trolejbusech a autobusech, na železnici platí na vzdálenost 2 zastávek ležících ve stejné nebo sousedící zóně maximálně 30 minut
od označení. Nelze použít pro cestu autobusem mezi zastávkami ležícími v zóně 575. V kombinaci s předplatní jízdenkou nepřenosnou platí tato jízdenka pouze pro 1 zónu. (citace z tarifu).


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
No já bych teda řekl, že 90 minut.
A bez šalinkarty dvě zastávky.


Offline
7
28 zář 2008 17:27
Až na to, že ve vlaku platí tento lístek 30 minut :applause:


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Dneska jsem jel vlakem z Modřic do Brna a průvodčí do mě tlačil, že lístek, na kterém je napsáno 10 minut platí prostě 10 minut a basta. Že ho nějaká šalinkarta nezajímá. Co je na lístku napsáno, to platí. ](*,)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
SORka zítra dopoledne (do cca 10hod.) na Tescu, podle jednoho kolegy z k-reportu.

Má sice pršet, ale kdyby náhodou... Tak by to mohl jít někdo vyfotit.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Sorka podle (asi) Derma zítra na desáté 301.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Tak tady máme toho bílého kouska :)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
19
09 čer 2008 21:02
Brno
Honny píše:

...ale proč není ta střecha stejně vysoká celou dobu?

Nerozumím tomu, takže možná melu blbosti.

// s/možná/určitě


Treba proto, aby výrobce mohl použít kastli z autobusu, kterou používají jak na CNG busy, tak na trolejbusy, je prostě univerzální, což znamená jednotný ND a nemusi projektovat novy a novy karoserie. Jelikož má jít o levnou verzi pro východ tak proto chtějí na všem šetřit;)


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Mrakicio píše:
Čekal jsem, kdo se první ozve kvůli hrbu :mrgreen:

Nemohl sem si to odpusit. :mrgreen: Ale je fakt, že na tom jejich trajfu mi to nepřijde tak výrazný... možná kvůli té hrůze před tím :)

Obrázek

... stejně. Já chápu, že 100% np je zbytečný (ačkoli to pánové umí), že vp zadek není problém, ale proč není ta střecha stejně vysoká celou dobu?

Nerozumím tomu, takže možná melu blbosti.

// s/možná/určitě

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Čekal jsem, kdo se první ozve kvůli hrbu :mrgreen:

47 je klasická špičková linka, tam to jde vyřešit přejezdem kapacitnějšího vozidla z jiné linky.


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Ideálně bez hrbu.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

1647
10 čer 2006 20:45
Brno
no na 47 nevim, protože by to asi moc nepobíralo studentíky z Charbulky

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3251 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 131  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 07 říj 2024 18:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]