Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 95 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
To mi nepřijde jako špatný nápad. Akorát to asi bude dalece nejdražší varianta.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

625
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Eda: neskonci to :-) Tady je pokracovani: spojka nove (Hlavni) nadrazi - stare (Stred) nadrazi v prosklenem tubusu 6 m nad novym bulvarem. V tistenem vydani je i jakesi schema, podle nehoz nakladni a dalkova osobni doprava maji byt vedeny pres nove nadrazi, regionalni Os vlaky spojkou pres stare i nove nadrazi (interval na spojce spocitali ve spicce na 5 min). Mozna tohle bude kompromisni varianta (z kazdeho navrhu neco), se kterou bude souhlasit SZDC, MD, mesto Brno i pan Ander.


Jo pravda díky ds za opravu nějak jsem na Masarykovo zapomenul.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Kdy to už konečně skončí? Debat už bylo dost, je načase opravdu začít něco dělat a ne pořád jen kecat, co by bylo možná lepší.


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
V Praze jezdí regionální couráky na Masarykovo nádraží, ostatní na Hlavní a do Holešovic. Jinak ta myšlenka s rozdělením dálkové a regionální dopravy je sice zajímavá, ale jak to bude vypadat? Když budu chtít do Tišnova jet linkou S3, půjdu na nádraží Brünn-mitte a když linkou R3 tak na Brünn-Südbahnhof :-)? Spíš by to chtělo po uvolněném tělese jen vést nějakou linku městské železnice a novém nádraží vybudovat dostatek nástupišť. Místa kolem je dost.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


To je podle mě nejlepší řešení - na starý může jezdit IDS JMK a na to nový IC, EC, SC... Pokud se nepletu tak je to tak i v Praze kde na Hlavas jezdí regionální vlaky z Kolína, Pardubic a na Holešovice jezdí IC, SC z/do zahraničí


Offline
1078
09 lis 2006 18:16
Ministerstvo dopravy počítá s tím, že vedle odsunutého železničního nádraží zůstane v centru i to současné...

http://brnensky.denik.cz/presun_nadrazi ... 80211.html


Offline
1078
09 lis 2006 18:16
"Evropská komise peníze na přestavbu brněnského nádraží peníze zřejmě dá"
http://www.modernibrno.cz/aktualita.htm?aktualita=7379


Offline
Uživatelský avatar

3704
28 úno 2006 19:00
Já bych to propojil sedačkovou lanovkou :-D .To by byla atrakce pro turisty(vznášení se nad Vaňkovkou)...


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
A jakápak je už teď paseka v jižním zhlaví, vidíme denně :-?

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

427
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
PvvS píše:
Z achvili s takovou bude i visuta draha, nebo plavebni kanal ...


S tím měl pan Veselý přijít, když ještě nebyla postavená Vaňkovka a vést tu dráhu v trase bývalé spojky horní - dolní se zastávkou někde na viaduktu (pro krátké příměstské vlaky by snad nemuselo vadit, že je v oblouku. Tak jak to je teď prezentované mi připadá, že to musí udělat docela paseku ve zhlaví.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
pepola: To nám promítali, když jsme byli se školou v Urban centru na radnické, na fóru to ještě asi nebylo.


Offline
Uživatelský avatar

3704
28 úno 2006 19:00
http://brnensky.denik.cz/multimedia/video/190242.html
Toto tady už bylo?


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
K-report.... tam je toho mraky

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

357
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Nerobí někdo náhodou nějakou fotodokumentaci situace v Horních Heršpicích? Pokud jo, napište mi na SZ, rád bych si to nějak zaarchivoval, jenže bohužel nemám čas to fotit, i když kolem každý den jezdím vlakem:-D
Díky předem.


Offline
Uživatelský avatar

3704
28 úno 2006 19:00
...anebo se pan Veselý probudil s rukou v nočníku... :-D
Nemá doma taky dvě občanky(myšleno průkazy)?


Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 71107.html

Z achvili s takovou bude i visuta draha, nebo plavebni kanal ...


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Vzhledem k rychlému mizení článků z mfdnes si dovolím ocitovat jejich plné znění:
zpravy.idnes.cz píše:
Odsun nádraží kdosi bojkotuje

Brno - O odsunu nádraží je rozhodnuto. Počítá s ním ministerstvo dopravy i vedení Brna. Připraven je i územní plán města. Jenže někdo z Brna v Bruselu odsun bojkotuje. Evropská unie totiž má na přestavbu železničního uzlu dát osm miliard.

„Někdo do bruselského sídla neustále posílá zprávy o tom, že odsun je mnohem horší varianta než ta přisunutá, a snaží se projekt znejistit a zkreslit,“ řeklo MF DNES nezávisle na sobě několik vysoce postavených politiků. „Je to možné. V Brně jsou silná sdružení, například Nádraží v centru, známá tím, že vyvíjí silný tlak na Brusel. Mrzí mě, že si neuvědomují, že pokud investici zastaví, otázka přestavby nádraží se otevře za dvacet let,“ komentoval informace primátor Roman Onderka (ČSSD).

Koalice Nádraží v centru, kterou jmenoval, se od podobného jednání distancuje. „Koalice ani nikdo z jejích členů není v kontaktu s Evropskou unií ani na ni nevyvíjí žádný tlak,“ ohradil se Svatopluk Bartík.

Podle zjištění MF DNES, jež potvrdilo několik zdrojů, vychází negativní informace o odsunu nádraží ze Strany zelených, která je dlouhodobě pro zachování nádraží v centru. Její členové to odmítají. „O ničem takovém nevím,“ ohradil se rozvojový náměstek primátora Martin Ander (Strana zelených). Ten se nedávno kvůli svému názoru o správnosti přisunuté polohy vzdal všech funkcí spojených s přestavbou nádraží.

zpravy.idnes.cz píše:
Žádost o peníze není

Evropská unie nemá oficiální žádost Česka o peníze na přestavbu nádraží v Brně

Brno - V evropské komisi kdosi bojkotuje odsun nádraží.

„Mám informace o tom, že na Brusel se obrací lobbistiké skupiny, které některé projekty, včetně přestavby nádraží v Brně, kritizují a pomlouvají,“ připustil kromě několika politiků také bývalý ministr dopravy Milan Šimonovský (KDU-ČSL).

Podle informací MF DNES má šíření negativních zpráv na svědomí někdo ze členů Strany zelených. Ta totiž dlouhodobě prosazuje opravu nádraží v přisunuté poloze.

„Náš názor evropská komise zná. Vyžádali si dokonce srovnávací analýzu. Ale žádnými novými kroky se nezapojujeme do diskuse na evropské úrovni,“ uvedl náměstek brněnského primátora a člen zelených Martin Ander.

Jediný, kdo má podle něho v současné době právo s unií o nádraží komunikovat, je Správa železniční a dopravní cesty (SŽDC).

„Normálně pokračujeme v přípravě dokumentací, které Evropská unie požaduje. Projekt se připravuje dlouho, a pokud někdo jezdí do Bruselu říkat ne, znepokojuje mě to,“ uvedl náměstek generálního ředitele SŽDC Miroslav Konečný.

Mezi dokumenty, které Brusel požaduje, je nově i srovnávací analýza nádraží v centru a jeho odsunuté polohy, kterou si nechalo město Brno zpracovat letos v létě, aby porovnalo klady a zápory obou variant.

Podle interních předpisů Unie by se totiž při rozdělování dotací měly vždy posoudit všechny možné varianty dané stavby.

„Financování přestavby nádraží tedy rozhodně ještě nebylo schválené,“ sdělil Pavel Doucha z Ekologického právního servisu, který podporuje nádraží v centru.

Odsun nádraží za své?

Tvrdí, že zná také kličku, jak by se Česká republika mohla vyhnout povinnosti předat Unii srovnávací analýzu. „Oficiální místa chtějí odsun. Nemusí peníze žádat na tento projekt, ale použijí je na něco jiného a nádraží odsunou za své,“ myslí si Doucha. Rekonstrukce brněnského nádraží je zatím jen papírovým plánem. Česká republika totiž ještě oficiálně nepožádala o osmimiliardovou dotaci z operačního programu Doprava Evropské unie, určenou na přestavbu železničního uzlu v Brně.

„Požádat se může, až bude hotová studie proveditelnosti,“ potvrdil náměstek brněnského primátora Martin Ander. Ministerstvo dopravy se podle něho chystá napsat žádost na začátku příštího roku.

Záměr přestavby je sice na seznamu staveb, s jejichž financováním Unie počítá, peníze však nejsou jisté. „Jenže seznam se může v průběhu sedmi let, kdy se mohou peníze z operačního programu Doprava čerpat, měnit,“ podotkl náměstek Ander.


Offline
1078
09 lis 2006 18:16
článek "Odsun nádraží kdosi bojkotuje"
http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=251 ... a&c=847127
http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=251 ... a&c=847129


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Goldfingře, kdybys nevynechal jeden z Adamových logických kroků, tak by sis na kontrolní otázku odpověděl sám. :-P


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Adame, kontrolní otázka - proč začal ke Grandu jezdit tourbus? Prostě se ukázalo, že přestěhování AN na Zvonařku byla chyba. Jenom v novinách a kávě oblíbenost SA určitě není, stanoviště u Grandu je jenom jednou z výhod, když už jsem se dostal zčásti o.t. Dalším bonusem je univerzální rezervační systém - dobiju kredit přes net, přes net rezervuju místo a jedu.Tohle nenabízí ani ČD, ani tourbus, prostě nikdo, až teď se to snaží napodobit megabus.


Offline
Uživatelský avatar

483
22 srp 2006 12:35
Bohunice
SYN píše:
T... Samozrejme problem je v tom ze napriklad opravit zabezpeceni na soucasnem hlavasu a pak treba za dva roky zjistit ze se presunuje by byla blbost, proto se se spoustou davno uz nutnych veci ceka "co bude". ...
Zabezpečení a zázemí by se mělo modernizovat (aspoň částečně) v každém případě, protože ať už bude nové nádraží kdekoliv, nevznikne přes noc.

_________________________________
Chůze = doprava 21. století.


Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
Kdyz sem jel naposled z dovoleny u znojma, tak sem si mohl vybrat , budto ke grandu , nebo na zvonec. A vyhral grand, pac sem sebou mel i nejaky to zavazadlo a nechtelo se mi s tim tahat pres celou vankovku v tom davu.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Ives píše:
Cesující chcou ke Grandu kvůli tomu, že SA na Zvonařku nejezdí.. A cestující chcou jet SA a ne konkurencí, protože tam dostanou noviny a kafe..
Cestujici chcou ke Grandu ne protoze je v centru, ale protoze se otamtud dobre dostanou vsude po Brne verejnou dopravou.


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Tedy, kdyz ja osobne vyjdu z toho ze sice mam nejaky nazor ale sebekriticky musim uznat ze je to nazor amatera (i kdyz oni ti politici co o tom rozhoduji taky nejsou zadni profici, muzou si samozrejme dat poradit ale udelaji to?), a ze konec koncu zadna ze dvou navrhovanych variant nadrazi neni zase tak spatna (hadame se o tom ktera je lepsi, ale je nektera vylozene spatna?), tak bych skoro byl ochoten pristopit na to ze se vybere nahodne hodem minci... Nebo jeste zajimavejsi by mohlo byt kdyby zastupci obou variant vytvorili dve muzstva ktera by se utkala v serii zapasu v boxu (ci treba kick/thai/boxu) :-D
Rozhodne ale uz je nanejvys na case pro opravy/modernizace ZUB, je tu snad nekdo schopen popirat spatny stav zabezpecovacich zarizeni, mostu, spousty koleji, zazemi atd? Samozrejme problem je v tom ze napriklad opravit zabezpeceni na soucasnem hlavasu a pak treba za dva roky zjistit ze se presunuje by byla blbost, proto se se spoustou davno uz nutnych veci ceka "co bude". A pouze z tohoto pak plyne nutnost konecne uz o nektere z variant jednou proboha rozhodnout. I kdyby se nemela zacit uskutecnovat okamzite (tedy myslim vlastni cast nadrazni budovy, at uz bude kdekoliv), i kdyby to nahodou nebyla ta uplne nejoptimalnejsi varianta... nekdy muze byt ze i suboptimalni varianta je stale jeste mnohem lepsi nez prodluzovany stav rozpadu.
Nesouhlasim s tim ze je spousta mist kde by penize byly pouzity mnohem lip, kazdej kdo toto tvrdi by zaroven mel projit seznam toho co se kde v okoli dela a za co se utraci penize a jiste by se naslo par mist kde by se daly usetrit penize na mene uzitecnych projektech nez rekonstrukce ZUB, tak je brat driv tam. Plus navic je tu jedna vec - velmi pravdepodobne cast z penez na ZUB bude ze zdroju z kterych se jine projekty udelat vicemene nedaji, nebo jen velice tezko.
Tohle cele kecani melo za cil vysvetlit hlavni myslenku - myslim si ze kterakoliv verze je lepsi nez nic a stvou me lidi co se drzi zasady "kdyz ne po mym tak radeji nic" :!:

PS: Urcite bych se snazil nadrazi resit co nejvice modularne, tj. rezervovat si plochy a infrastrukturu na teoreticky budouci max. rozsah ale z nej postavit treba jen cast, tak aby sla snadno dostavet v pripade potreby. V PC se takovyto modularni zpusob velice osvecil...

PPS: Pokud dode k posunu, tak stary hlavas rozhodne nerusit, copak v praze zrusili Masarykovo? Udelat z nej jednostranne koncove nadrazi, pro spoustu vlaku to vubec nevadi... Dusledne vsak ocesat vsemozne chatrce okolo (tedy ty co nejsou zrovna pamatkamy), ono by tak stale jeste vzniklo dost noveho prostoru...
A taky by to mohl byt takovy kockopes - kompromis ktery by snadneji mohly "skousnout" obe strany... (a taky pripoustim ze by se mohlo ukazat ze je to blbost co ani jednu vec neplni poradne:-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2733 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 01 črc 2024 04:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]