Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 94 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Jo, to je jeden velký technický problém, který tam hned vidím, a druhý je výhledové klesání z bulváru do diametru - pokud by tam bylo rozumných 25 promile, tak by to sežralo odhadem 300 m.


Offline
Uživatelský avatar

427
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
A nevím jak a hlavně proč by dělali spojku od současného nádraží na trať vedoucí ze současného hlaváku do Komárova (nad Hněvkovského). Křížení nákladního průtahu s touhle tratí bylo kritizováno jako bariéra a pro napojení na Komárov tam ani není místo pro dostatečný oblouk a směr Sokolnice se má napojovat přes jatka.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
Tak třeba do brna natáhnou stejnosměrný proud ... :lol:

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
kuba píše:
OT: http://www.europointbrno.cz/galerie/obrazky/1180433887-v.jpg Nemůžu si pomoct, ale pokud vidím dobře, tak to úplně vlevo je 850. Pokud budou opravdu 850 jezdit na nový nádraží, tak už aby ho začali stavět. Pokud se na nový nádraží 850 podívá, tak jen jako historický vůz.
Berte to s rezervou, fakt jsem nemohl.

Jo a na té vedlejší koleji stojí v čele vlaku Peršink, ten kdo to dělal tak o tom asi nic neví.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Vzdálenost zastávek je podle mě v pořádku (s lehkými jednotkami), ale to trasování je na <|>.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Ten plánek rychlodráhy je s prominutím pěknej paskvil. Vlak není šalina aby měl zastávky co 500 metrů :evil:


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Snad zvítězí zdravý rozum a bude realizována původní odsunutá varianta s tramvajovými a trolejbusovými tratěmi, jaké byly v původním návrhu.


Offline
1078
09 lis 2006 18:16
Ojin: v případě zachování současného nádraží jako zastávky se počítá se ze zachováním zastávky v Černovicích i se zřízením nové zastávky na Olomoucké (toto schéma je evidentně výhled do daleké budoucnosti)
http://mm.denik.cz/50/d9/grafika_mestsk ... _vbrne.jpg
celý článek zde
http://brnensky.denik.cz/presun_nadrazi ... 80212.html

Upozorňuju, že je to článek z 13.2.2008, tedy starší než ty co se tu vyskytly. Evidentně se některé plánované zastávky nebudou dělat (asi ta Olomoucká) a místo nich se udělá ta spojka ke stávajícímu nádraží.

Ale i mě se tento návrh moc nepozdává. Případá mi, že městu jde výhradně o ušetření peněz než o zlepšní komfortu. Obávám se, že město seškrtá třeba plánované trolejbusové tratě k novému nádraží apod. Tedy by se tímto opatřením razantně zhoršila dopravní dostupnost k novému vlakovému nádraží (a tedy i autobusovému nádraží). Nemluvě o tom, že jelikož budou pravděpodobně vlaky z nového nádraží odjíždět ke stávajícímu nádraží z různých nástupišť, tak už vidím jak lidé zmateně pobíhájí po nástupištích (na včasný odjezd se nedá spolehnout)


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
OT: http://www.europointbrno.cz/galerie/obrazky/1180433887-v.jpg Nemůžu si pomoct, ale pokud vidím dobře, tak to úplně vlevo je 850. Pokud budou opravdu 850 jezdit na nový nádraží, tak už aby ho začali stavět. Pokud se na nový nádraží 850 podívá, tak jen jako historický vůz.
Berte to s rezervou, fakt jsem nemohl.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Ta vizualizace je sice pěkná, jenže tam chybí (aspoň kdyby byl naznačený) současný stav, tudíž člověk s orientačním smyslem 0-0 (jako já :twisted: :-) ) se nemá čeho chytit.
Proto jsem si někde sehnal plánky s vyznačením, sice taky bez zakreslewní současnýho stavu, ale s popiskama ulic a pak se to dalo vcelku v pohodě srovnávat s mapy.cz
Taže to nejdůležitější:
--- nové hlavní nádraží by leželo přesně v místech dnešního Dolního nádraží
--- Černovická zastávka by byla na mostě přes Olomouckou, jak již bylo řečeno níže s více nástupišti a použitelná ze všech směrů
--- židenická zastávka by byla taktéž přesunuta, taky na most, ale pro změnu na most přes ulici Bubeníčkovu, což by umožnilo vybudovat bezbariérový přístup a zlepšila by se dostupnost
--- ve stanici Horní Heršpice
Ke kolejím:
--- dnešní úsek nákladního průtahu mezi Židenicemi a černovickým trianglem by byl rozšířen na 4 koleje
--- větev černovického trianglu od Židenic směr Dolní by prošla taky rekonstrukcí na 4 koleje, zaústění do černovické zastávky n mostě
--- větev černovického trianglu od Židenic na Slatinu by naopak byla nově jednokolejná
--- dnes jediná jedna kolej v černovickém trianglu by byla nově dvoukolejná

S Komárovskou spojkou se počítá.

Tak zní návrh podle plánků, kdyby jakákoli nejasnost klidně se ptejte.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
http://www.europointbrno.cz/index.php?n ... nav02=8069


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Na dnešním nákladním průtahu?


Offline
Uživatelský avatar

427
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
To je sice pravda, ale v současnosti se dá použít pouze pro směr z dnešního hlaváku přes komárovskou spojku. V rámci přestavby se má dělat nová zastávka někde nad Olomouckou s asi 3 nástupištěma pro směr Tišnov, Blansko a Blažovice.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Ojin: Zastávka v Černovicích už je.


Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
Citace:
Soupravy jezdící po trati by byly pravděpodobně součástí jihomoravského Integrovaného dopravního systému. Provoz by tedy z větší části financoval kraj. Pro město by to znamenalo uspořit peníze na provozu městské hromadné dopravy, která nebude muset vozit k novému nádraží tolik cestujících.

V prekladu : Plotni je posledni co se zaplati na dalsi rozsirovani zapomente. A projektanti i se slavnym magorstratem si muzou mnout ruce , jak krasne vyresili problem dopravy k nadrazi...


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Další článek: http://www.modernibrno.cz/aktualita.htm?aktualita=8420

Souhlasím s pochybnostmi Ojina, celé mi to připadá jako hurá návrh "bude obojí nádraží ať to stojí co to stojí"...


Offline
Uživatelský avatar

427
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Já nevím, co si o tomhle návrhu mám myslet, jestli z nás někdo ustavičně dělá prču, nikdo o tom pořádně nic neví a vůbec, vyvolává to dost nejasností.
Jak by vypadala nová trať zaústěná do stávajícího projektovaného zhlaví? Nepochybuju o tom, že by umožňovala příjezd jen k několika málo nástupištím.
Jak by vypadal přednádražní prostor napůl přeťatý estakádou?
Znamenalo by to, že tam povede jenom jedna tramvajová trať, odbočka z Plotní? Tj. tramvaje do Komárova nebudou moct jet kolem nádraží a v případě výluky v úseku viadukt-Zvonařka od nich bude nádraží zcela odříznuté.
Má pak cenu dělat zastávku v Černovicích? Jestli ano, tak maximálně jedno nástupiště pro Přerov/Veselí.
Nedalo by to defintivně k ledu projekt jakéhokoli diametru?
A proč to ten člověk nevymyslel, když ještě nebyla Vaňkovka a dal by se využít bývalý spojovací násep se zastávkou někde na Viaduktu?
No nevím, nevím, moc se mi to nezdá...

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

3704
28 úno 2006 19:00
Článek v Mf DNES k tématu:http://zpravy.idnes.cz/brno-dalo-zelenou-mestske-rychlodraze-dhq-/brno.asp?c=A080321_130047_brno_taj


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Tak tohle nechapu. CD chteji stavet nove nadrazi, ale zaroven modernizovat to stare?

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
http://www.novinky.cz/clanek/135919-cd- ... -brne.html


Offline
Uživatelský avatar

357
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
ds píše:
ad Falkon a nádraží Ivanovice: proč by to mělo být jen pro Globus - pokud se tam zavede bus z Ivanovic, určitě by se taková zastávka hodila. Zvlášť pokud by na ni Globus výrazně přispěl. Druhá věc ale je, že je to možná z Řečkovic až příliš blízko.

Možná jsem tě špatně pochopil, ačkoli se domnívám, že ty jsi napřed asi špatně pochopil mě. Já jsem napsal, že pokud by se nějak "zalidnila" oblast kolem Globusu (barákama - ať už pro lidi nebo třeba nějaké kaceláře), mělo by smysl mít tam železniční zastávku, ten kousek trati u Globusu je celkem neobydlený, takže si myslím, že v tomhle stavu by to moc smysl nemělo; já ve svém příspěvku psal, že ta zastávka v Ivanovicích by se hodila, ale NE u Globusu, protože pak by si důchodci navykli používat vlak kvůli nákupům a chudáci lidi, co na té trase běžně jezdí. A z tvé reakce jsem vyrozuměl, že jsi to pochopil přibližně tak, jako by ta zastávka měla mít význam právě jen pro ten Globus - což jsem rozhodně nezamýšlel.


Offline
520
03 dub 2006 14:42
Falkon píše:
(...)ale řekl bych, že by měli stavět na tom, co bude nejlepší pro občany. (...)

Zdá se to jen mně, nebo je to přesně ta věc, o které se v souvislosti s novým nádražím mulví nejméně?


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
ad Falkon a nádraží Ivanovice: proč by to mělo být jen pro Globus - pokud se tam zavede bus z Ivanovic, určitě by se taková zastávka hodila. Zvlášť pokud by na ni Globus výrazně přispěl. Druhá věc ale je, že je to možná z Řečkovic až příliš blízko.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Já bych řekl že největší roli v tomto sporu mají peníze(takový ty papríky a kusy kovu, za který se dá sehnat téměř vše) :-( Bohužel cestující jsou na tom hůř - protože ŽUB(Železniční uzel Brno) nevyužívají jen brňané(jen ti měli možnost jít k referendu, ale oni mají MHD takže je to nezajímalo), ale hlavně lidé z okolí co každodenně dojíždí do školy/práce a samozřejmě také turisté. A oddělení příměstské(+-pár kilometrů od ŽUB) a regionální(pár desítek kilometrů od ŽUB) mi přijde logické, protože tito cestující dojíždí denně a potřebují se rychle dostat na nějaký místo, zatímco na dálkové dopravě je potřeba rychlá přepravní doba.(v Praze je to tak že příměstské - z Kolína, a regionální - z Pardubic jezdí na Masarykovo a Ex a R jezdí na Hlavní, no a IC, EC, SC jezdí na Holešovice) Osobně jsem pro zachování současného i výstavbu nového a tyto dvě nádraží nějak spojit(něco jako v Praze) - rychlodráha mě přijde moc odvážná, spíš bych to viděl na nějakou velkokapacitní tramvaj v intervalu 2-3 minuty).


Offline
Uživatelský avatar

357
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Směl-li bych vyjádřit svůj subjektivní názor, nejsem proti novým zastávkách na trati (zastávám zejména zřízení zastávky Brno-Obřany a vystavěli-by se nové baráky u Globusu, pak by měla smysl i zastávka Brno-Ivanovice, ovšem NE u Globusu - vlak má být pro všechny a ne pro důchodce, co jezdí nakupovat a pak se se čtyřmi obrovskými nákupními taškami cpou do vlaku a zabírají místa k sezení; koneckonců, "zaplatili si jen jedno"), ovšem celkově mi přijde, že se kolem té přestavby/odsunu dělá zbytečně moc humbuku. Nevidím sice do hlav všem těm lidem, co jsou dotéto akce zapletení, ale řekl bych, že by měli stavět na tom, co bude nejlepší pro občany. Podle mě je nesmysl oddělovat dálkovou a regionální dopravu, protože pak budou lidé jen zmatení a zbytečně by museli zajíždět vlakem na nové nádraží, kdyby chtěli jet někam dál a přijeli by regionálkou... Jasně, že to má zase i své výhody, to nepopírám, až na to, že Brno není nafukovací...každopádně tak jako tak, myslím si, že než se vůbec s něčím začne, potrvá to přinejmenším další 2 roky a kdoví, jestli ne déle...koneckonců, vždyť se ani nedokáží pořádně dohodnout. Docela by mě zajímalo na kom všem vlastně tohle celé záleží, předpokládám, že na Primátorovi města Brna, ministerstvu dopravy, českých drahách a ještě několika dalších?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2733 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 01 črc 2024 04:17
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]