Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 92 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Spis zacit uvazovat o necem ala Viden a jeji E-trasy . KOmbinovany zajizdeni tram a vlaku na osrovni nastupiste + po meste nadzemka....


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Pokud by na rychlodráze jezdily 242+Bdmtee nebo 560 tak by to opravdu bylo pomalé. ČD by musely odjednat nějaká vozidla podobná rakouským Talentům (4124 ÖBB)...ty mají zrychlení jak metro. A taky by na rychlodráze musely být tak 5 min intervaly.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
nezachování nádraží Brno-střed je nesmysl, ale to politikům asi nevadí...nejvíc mě zaujal článek v brněnském deníku, kde v tištěné podobě bylo napsáno, že nevýhodou rychlodráhy by byla její malá rychlost:
Citace:
-bude pomalá


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Spocitejte si , kolik tram by se muselo po tech 2 trasach prohnat , tak aby byla zajistena obsluznost stejna jako na stavajicim. Dochazim k intervalu nejakych 20-30 vterin na spoj. Proti tomu by hlavnak se 4 kolejema byl oazou klidu a miru.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
goldfinger píše:
Myslím, že normu lze splnit, akorát ne se současným vozovým parkem, hlavně Anitrama a porsche. Když při jízdě vydávají zvuky, jako by se z kopce valily prázdné barely, tak není divu, že hlukové normy překročí. Stačí se zajet podívat např. do Východní Marky nebo Germánie, jak můžou být šaliny tiché. Samozřejmostí by mělo být maximální odhlučnění tratě, např. zatravněním.Výjimka není řešení.

Velmi vtipně napsáno! :applause:
U nás se provádí odhlučnění tratě tak maximálně párkrát do roka zasněžením...


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Mně by hlavně zajímalo, koho ta šalina na té Plotní bude rušit; západní strana půjde k z části k zemi a ten zbytek je oddělený parčíkem, na východní straně je akorát historická slévárna UXA, kde sténak pořádně nikdo nebydlí a pak těch baráků, kde přece kombinace nových oken a odpružených panelů může udělat hodně. Fakt by mně zajímalo, kdo tu stížnost na hluk podal, ten by potřeboval zejména dostat po čuni.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
goldfinger: nezda sa mi, ze Anitra alebo 13T je hlucnejsia nez hocijaka T3 alebo K2. Nehovoriac o RT6.

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Myslím, že normu lze splnit, akorát ne se současným vozovým parkem, hlavně Anitrama a porsche. Když při jízdě vydávají zvuky, jako by se z kopce valily prázdné barely, tak není divu, že hlukové normy překročí. Stačí se zajet podívat např. do Východní Marky nebo Germánie, jak můžou být šaliny tiché. Samozřejmostí by mělo být maximální odhlučnění tratě, např. zatravněním.Výjimka není řešení.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Podle mě by hlavně ty normy měli dělat tak, aby byly reálné. To, že je potřeba aby tramvaj jezdila po úzké ulici, kde jsou z obou stran domy, je bežná věc, a normy by měly bý udělaný tak, aby to šlo běžně stavět. Protože, jestli to nejde, tak to někdo nedomyslel. Jestli se naopak nechce městu platit víc za lepší zvukovou izolaci pak je to chyba města.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Můj názor je,že přeložka na plotní bude,tady je jenom snaha o zdržení celé stavby.
Stačí udělat v zákoně vyjímku a stavbě už nic bránit nebude.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Obnovení spojky Křenová - Zvonařka by momentálně bylo k ničemu, protože se kvůli nadměrnému hluku nedá postavit přeložka šaliny do Plotní. Tím pádem asi padá celý slavný přesun.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
jak to teda teď aktuálně je naplánováno s tramvajemi k novému nádraží? např. kdyby se udělala propojka na Renesskou a obnovila spojka Zvonařka-Křenová, tak by tam mohla jezdit d-8... a ze starého nádraží by tam mohla zajíždět třeba d-12...
je tam vůbec naplánovaná aspoň ta odbočka z tratě do Komárova?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Vario1523 píše:
Podle toho co vím tak by na nic přesedat nemuseli: vlaky linek S2 a S3 (v budoucnu možná další) by jezdili jak přes nové nádraží tak přes stávající (v budoucnu Brno-Střed) právě po té rychlodráze. Ta tramvajová trať na bulváru by podle dřívějších studií nestíhala takový nápor tramvají-takže ta rychlodráha je mnohem výhodnější-ale to by tam musely ty vlaky jezdit tak v 5 minutových intervalech biggrin

k malému doplnění tramvají na bulváru...tramvají by tam jezdilo tolik, že by doprava pod Petrovem zkolabovala a taky by se v podstatě nedal díky velikému množství tramvají přejet z jedné strany na druhou...rychlodráha je (nechci říkat jediné) rozumné řešení, uvidíme, co vymyslí...


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Podle toho co vím tak by na nic přesedat nemuseli: vlaky linek S2 a S3 (v budoucnu možná další) by jezdili jak přes nové nádraží tak přes stávající (v budoucnu Brno-Střed) právě po té rychlodráze. Ta tramvajová trať na bulváru by podle dřívějších studií nestíhala takový nápor tramvají-takže ta rychlodráha je mnohem výhodnější-ale to by tam musely ty vlaky jezdit tak v 5 minutových intervalech biggrin


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Chápu dobře, že pokud by stála ta rychlodráha, tak už po novém bulváru nebude tramvajová trať? S takovou by k novému nádraží vedla pouze 1 tram trať, a to ta po Plotní. A co teprve viadukt u nádraží??? To by byl úplnej kolaps ] ](*,) Pochybuju že lidi co přijedou do brna vlakem, budou přestupovat na nějakou rychlodráhu, a pak až na šalinu. Původně k novému nádrží mělo jezdit co nejvíce linek po 2 tratích +trolejem. Nápad s rychlodráhou je sice dobrý, ale nedořešený. Proto myslím ,že ta rychlodráha by mohla vést na estakádě nad tramvajovou tratí. Sice je to možná na první pohled zbytečný, ale podle mého nejlepší nápad :wink:


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Městská rychlodráha - odkaz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Akorát že ještě nikdo nesdělil, kdy ty vymyšlené evropské peníze přijdou. Takže se zase udělá nějaká soutěž, pár architektů zkásne odměnu a tím to taky skončí. Nevědomost hříchu nečiní.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Článek ohledně "zastřešení" nového nádraží

Nad novým brněnským nádražím vyroste sedmipatrový „brouk“
http://zpravy.idnes.cz/nad-novym-brnens ... 4_brno_krc


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
http://zpravy.idnes.cz/obrazem-mladi-so ... 0_brno_krc

Moznost se dostat do bezne nepristupnych mist.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
pepola: Co vím, tak se momentálně počítá s kompletním zastřešením, který by měla zaplatit soukromá společnost, která tam vybuduje obchody a kanceláře.
Něco najdeš tady:
http://tomcat.cenia.cz/eia/download.jsp ... znameniDOC


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Trošku nechápu, proč by se chybějící věž měla dostavět moderně a v čem by byla kopie původní věže horší. V Drážďanech taky postavili Frauenkirche a část původního města znovu. Ta věž tam prostě patří a pokud má dodavatel a investor chuť ji tam dostavět, tak jim držím palce. Jinak správná poznámka Milena Flodrové se týkala toho zrušeného litinového podloubí - ten přístavek secesní budovu hyzdí víc než chybějící věž, zbořit, směnárníky a herny vypráskat nejbliž na druhou stranu k Tescu.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Už dlouho jsem neviděl nějaký novější (finální) návrh budovy nového nádraží.Stále je ještě "v kurzu" model á la skokanský můstek, kde jako skokani na lyžích vylezeme z kukaně na "můstku" přímo do nezastřešených peronů,kde bude fučet jak na Vyhnálově??Někde jsem dokonce viděl studii,že právě v místě plánovaného nádraží většinu roku fučí! To bychom pak nové nádraží mohli směle nazvat Fučíkovo...
P.S. Pokud skokan vyleze z kukaně a ono fučí,je většinou zrušen závod...(což se dobře platícím cestujícím stát nemůže)...
Proč v asi v Německu(Berlín?) postavili novou budovu komplet zastřešenou? Ze staromilství asi ne...


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Taky si rikam...
Ale co to bylo za ty cancy o "nove, moderni podobe vezi?" Osobne se nemuzu rozhodnout jestli bych videl radeji nadrazi tak jak ho znam nebo s puvodni podobou druhe (rozbite) veze jak byla, ovsem v jednom mam uplne jasno - jakakoliv dalsi varianta pro mne nepripada v uvahu. Jak by rekl muj soused, muzes se tem architektum divit ze furt neco navrhujou kdyz jsou placeni podle procent z realizovanych projektu? To bych to taky zkousel furt znova a znova.
Uvedomuju si ze jsem v tomhle kulturni barbar ale ja naprostou vetsinu modernich architektonickych "zazraku" nemusim. Sice uznavam ze v kazde dobe byly nejake novinky (a nektere z nich prezily do dneska a je z nich "klasika") ale dost mi vadi kdyz se ty modernosti tvorej za obecni penize. At si takovy pokusy financuje kazdy za sve, pak prosim. Jenze ona je u verejnych staveb nejvetsi sance par rozhodujicich presvedcit protoze z "obecniho" vcelku krev netece tak se to zkousi nejvic udat tam. Viz treba dost hrozna kasna - kad na Svobodaku...

Jo a rozumel jsem tomu clanku dobre ze zle kasino a smenarnu vyhodi a hodny mekac tam nasadi??


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
http://zpravy.idnes.cz/hlavni-nadrazi-v ... 8_brno_jag

Koukam , novy nadrazi jeste nemame, ale stary uz se prodava.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
johnny05 píše:
Byla to jen odpoved na reakci nize. Pravda, sem to opravdu nepatri.
P.S.: Jestli nekdo nadava na to ze v Brne je prestarly vozovy park, necht vyjede na vylet prave tam kde sem psal.

A pokud někdo nadává, že jezdí přecpanejma šalinama, tak ať si zajede vyzkoušet londýnské metro v době přepravní špičky - vyzkoušeno cca po 17:30 :-D

_________________________________
I cesta může být cíl.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 23:47
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]