Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 53 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Omyl, studie může doporučit údržbu stávajícího. Je to v ZD výslovně zmíněno.
Souhlasím, že obě varianty mají své poměrně vážné nedostatky.
Řeka se bude obtížně vypořádávat s napojením na MHD (kapacita plus průjezdnost už tak dost zatížených křižovatek) plus vyvolanými investicemi na infrastrukturu k odsunu, Petroff (nemüslím tu fabriku na klimpry) má zase svízel s podzemní skupinou).
Je otázkou, co by údržba stávající role přinesla a zda by vůbec byla možná (sanace spodku někdejšího viaduktu?). Ale generálka zabzař a úprava jižního zhlaví by obecně mohla být přínosná.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Studie doporučí jednu ze dvou variant nádraží, tak to jsou opravdu vyhozené peníze. Jedině, že by konečně doporučení bylo: ani jedna (ale to víme i bez studie, že obě stojí za h..., takže opravdu vyhozené peníze)


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Nechci se někoho zastávat, ale taková studie, pokud by měla být kvalitní a zahrnovat celou problematiku ŽUB, nějaký čas zabere. Určitě ji nevyplodíš během jednoho tvůrčího večera a na cár papíru.
Dělal jsi někdy nějakou podobnou práci? Třeba seminárku do fyziky, diplomku? SWOT analýzu apod? Asi ne. Jinak bys neplácal takové hovadiny.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Taky umím skoro 2 roky dělat kulový a během týdne načmrkat na cár papíru, že bude potřeba dalších 10000000 "studií". Ať tito rádoby chytráci táhnou k čertu. ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Studie doporučí jednu z variant nádraží. Na její výsledek si lidé počkají 2 roky.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Dalších osmnáct mega... kolik už tu těchto studií bylo?

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Ve věstníku veřejných zakázek se objevila zakázka na Studii proveditelnosti železničního uzlu Brno:
https://www.vhodne-uverejneni.cz/zakazk ... -uzlu-brno
Zadávací dokumentaci doporučuji ke studiu všem budoucím diskutérům.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
K odsunutému nádraží - lze i bez nákladních kolejí, bude-li v projektu smetený návrh na nový nákladní průtah


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Takže bych to viděl:

odsunuté nádraží - rezerva na 23 kolejí - 16 s nástupními hranami + 2 nákladní + 2 s nástupními hranami pro SJKD a 3 rezerva (2 pro osobní a 1 pro nákladní dopravu)

varianty v centru bez kolejí pro nákladní dopravu


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
To sice nevím, ale dle mne by měla být rezerva na 18 nástupních hran (počet směrů x 2), takže zatím žádná varianta tomu neodpovídá (je možné snížit o 3 -VRT nepotřebuje tolik nástupních hran, ale nějaká rezerva je potřeba, nestaví se pro dnešek, ale na příštích 100 let)


Offline
79
13 úno 2012 18:04
Fantomas: odkud se vlastně bere ten neuvěřitelně megalomanský požadavek na počet nástupních hran?


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
Ok, teď se dívám podrobněji do toho dokumentu a dvě průjezdné koleje tam přidává, ovšem ty nejsou v celé délce rovnoběžné s těmi šesti, co obíhají Ameriku (jak naznačuje zjednodušené schéma na webu), ale zahýbají předčasně k těm novým kusým kolejím (navíc pokud by nebylo možno rozšířit prostor mezi nádražím a Tescem, tak by až teprve v oblouku před těmi kusými nástupišti došlo k rozdvojení). A to bůhví jestli by se to tam opravdu vešlo.

Pořád je to ale o dost míň než ve variantě NvC a odsunuté.
NvC: 8 průjezdných a 3 kusé nad zemí + 6 průjezdných v podzemí
Odsunuté: 14 průjezdných kolejí (+ 2 bez nástupiště pro nákladní vlaky))

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
tak prodloužení dnes není nezbytné (dostatečná šířka je důležitější), ale kdo ví, co přijde v budoucnu. Těch 300 m beru jako slušný standard (stačí si přeměřit pár jiných nádraží).

Zatím řeším tu základní otázku, kam to nádraží namáčknout, aby se vešlo... A ono se nikam nevejde.
Hledám místo s těmito parametry:
Musí to být blízko centra kvůli možnosti příměstské železnice (nebo tak, aby osobáky ze všech! směrů projely odsunutým (ať bude kdekoliv) a kuse skončily na současném. Musí to být v blízkosti stávající mhd (novou nikdo nepostaví). Nemusí to být být v dosahu VRT.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
Mně hlavně vadí, a už jsem to tu jednou psal, že se tam pořád argumentuje narovnáním nástupišť a jejich prodloužením a výčet všech možných splněných požadavků, ale nějak mi tam chybí splnění toho hlavního požadavku, a to zvýšená kapacita. Nevěřím, že se dá všechno vyřešit prodloužením nástupišť (kde pak jako budou stavět třeba 4 vlaky za sebou nebo jak?). Má tam sice nějaké kusé koleje navíc, ale to se mi taky nezdá, že by toho moc vyřešilo. Myslím si, že kdyby se to podrobilo stejné analýze jakou prošly ve srovnávací studii varianty pod Petrovem a u řeky, tak by to propadlo na celé čáře. Ale to je jen můj laický názor.

Jo, to zbourání Tesca mi taky přijde jako nejlepší varianta, určitě by tam pak bylo místo i na víc nástupišť, ne jen jejich prodloužení.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Nakreslit se dá spousta věcí, ale bacha, nemůžeš přejít z přímé koleje do oblouku bez přechodnice. Za to cuknutí by tě cestující rádi neměli.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tin: na to by stačila 2 patra Tesca, ale znamenalo by to v podstatě novou stavbu. Tesco by tak mohlo být přímo v nádraží (nad i pod).


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Procházka má jednu zajímavou myšlenku -- dostat část kolejí před Malou Ameriku. Já jsem si to rozkreslil s reálnými rozměry a zjistil jsem, že se to vejde. S tím, že
1) poslední dvojice kolejí půjde za Amerikou a bude mít trošku kratší rovnou část nástupiště
2) zhlaví zaberou strašně moc místa

rovná nástupiště jsem nakreslil 300 m dlouhá a širší než dnes (šířku dvojice kolejí + nástupiště dávám 20 m). Červené čáry vyznačují rozměr 300x80 m, tedy potřebnou plochu. Části kružnic vyznačují oblouky od konců nástupišť s poloměrem 300 m.


Jó kdyby se mohlo zbourat Tesco, to by se dalo postavit úplně boží "Pootočené nádraží"...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Hlavně je fajn, že napsal, že to bude "oblouk s poloměrem < 300 m" - ještě mohl napsat, že bude mít ten oblouk poloměr menší, než 2 km, když 300 m je norma...

Nehledě na to, že pokud jsem našel dobře, tak 50 km/h je rychlost v oblouku právě o poloměru nad 300 m.

Přijde mi to jako totální výkřik do tmy. A to nejsem architekt, ten by tam těch problémů našel asi víc... Ale on se o tom taky koukám vyjadřuje...

Citace:
Když jsem rozpracoval svůj nápad, ověřoval jsem novost a
našel pokus OKNvC táhnout koleje severně od M. Ameriky,
jenže se drželi rigidně poloměru oblouků větších než 300m
a zakřivených nástupišť 600 m – pak se jim nevešly,
pouhých 6 nástupišť, zakroucených, bouraly M. Ameriku,
vzdali to a položili zakřivená východně od M. Ameriky.
Když jsem jim poslal své řešení s rovnými nástupišti
severně od M. A., odrazovali slovy "nám se to tam
nepovedlo dostat a vám se to taky nepovede! Nejde to!"
Ale jde to, stačí svoboda myšlení (netlouct hlavou o zem
před dogmatem).
To je fakt, j*bat zákony fyziky, hlavně když je svoboda myšlení :)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Ad "Nádraží v centru" pana konstruktéra ing. Procházky...
To snad nemyslí vážně ne? Zaprvé to zpracování je prostě děsivé - malůvky tužkou a podobně.
Zadruhé neustálé rádobyvtipné a rádobynáznakové opakování "ODSunu", jako by snad odsunutou variantu měla pod palcem strana, která už dnes, co si budeme nalhávat, o většinu svých palců přišla. Obviňuje z propagace přesunu firmy napojené na Rusko, které sponzoruje ODS....
Zatřetí udělat pod Petrovem obří cosi, na střeše čeho budou parkovat autobusy, auta a nejspíš i létající talíře.
Začtvrté tam čachruje s čísly, která si snad vycucal z palce - tady 60 miliard, támhle úspora 12 miliard, a tuhle tunýlek, krátký a "levný"...
To dělal sám doma z nadšenectví, nebo za ním něco stojí a je to reálně míněný návrh? Nevíte něco bližšího?


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jasně, budeme další dva roky čekat. :pray: Asi už definitivně přišli o rozum. Nicméně ještě jsem narazil na tohle: Nádraží v centru. Zpracování sice nic moc, ale tohle bych si tu uměl představit.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Aktivisté podali návrh na konání referenda o poloze nádraží na podzim 2016.

Snad za ty dva roky už bude o poloze konečně rozhodnuto. Na základě srovnávací studie. A referendum o nulové variantě bude tak trochu pasé. Nerad, ale to slovo ekoteroristé sem sedí.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
(už nejde editovat)

Tak ne brno.cz, ale europointbrno.cz - tady je to.
A diskuze o tom tady začíná tímto příspěvkem.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
Srovnávací studie z tohoto roku byla k dispozici myslím na stránkách Brna, nemůžu to teď najít, protože najít něco na brno.cz je očistec a ani Google nepomáhá. Ale diskutovalo se o tom někde v tomto tématu.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
121
29 črc 2014 19:57
ReZ píše:
Nic nedělání byl odmítnuto, na stole jsou dvě relativně rovnocené varianty, je hotova Srovnávací studie, teď se provádí Studie proveditelnosti a basta fidli. Stát (a jeho odborníci) o finální podobě rozhodnou. Politikum už by mělo jít konečně stranou.

A kdo tou hotovou srovnávací studií disponuje? (Pokud nemyslíte tu z roku 2007, která posuzovala něco dost jiného, než je na stole teď.)


Offline
121
29 črc 2014 19:57
peno píše:
To ovšem říká teď. Uvidíme, jak bude mluvit, až mu Zelení a Žít Brno pohrozí kvůli nádraží rozpadem koalice ;-)

ŽB asi ne, Hollan byl proti referendu a program ŽB je v tomto rozumně realistický.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 zář 2024 01:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]