Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 46 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
7191
27 úno 2010 07:40
Vždyť to jede jen o víkendu, kdy spojení na 0.30 existuje.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Přiznám se že na ostatní linky jsem se nedíval. Nicméně to cestujícím ostatních linek nevadí, že musí jet na nádraží o půl hodiny dřív? Návaznosti tam nejsou...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

1633
10 čer 2006 20:45
Brno
Richie: už dnes jezdí v 0:35 tři vlaky a problém není, není důvod aby byl u S4

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

427
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Stanice ve Šlapanicích se bohužel rekonstruuje v osekané verzi jenom s 1 nástupištěm u výpravní budovy, takže vlak od Brna musí křížit protisměr, aby k němu zajel. Chápu snahu vyhnout se zbytečnému budování podchodu, ale mohl tam být přístup přes blízký podjezd. Ono se to asi budovalo s výhledem, že dálková doprava pojede kolem letiště, ale to je hodně vzdálené.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
1589
18 led 2009 10:06
To už je finální verze?
Pokud ano, může mně někdo vysvětlit logiku zastavování S6 ve Šlapanicích, kdy většina spojů dopoledním sedle z Brna a odpolední špičce do Brna zastavuje jenom na nové zastávce Šlapanice, zastávka (čili do zastávky, kde je blízko zastávka 31 Šlapanice, sídliště a naopak nezastavuje ve stanici Šlapanice, kam nic kromě 151 nejezdí? Pak stavba téhle zastávky postrádá smysl, slíznou to ti, co bydlí u stanice...

Pak linka S4 - odjezd 0:35 - jak si to asi představujou, že to člověk z rozjezdu stihne?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
SŽDC zveřejnila jízdní řády platné od 9.12.2018.


Offline
7191
27 úno 2010 07:40
Neví někdo, proč jsou spoje NAD z Hlavního na Dolní označené navzdory vedení v JŘ tratě 244 jako linka S3?


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Tak jsem asi viděl jen ten jeden, kde je to jen na okraj zmíněno.
Ale je pravdou, že od prosince to bude jinak.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Přesně tak. A upřímně, na můj vkus je to možná propagováno až moc, vzhledem k tomu, že od prosince bude těch vlaků mezi hlavním a Židenicemi o dost méně a lidé budou zase nadávat jak byli obelhání :roll: Nemyslím si, že je úplně vhodné, aby si teď lidi zvykali na vlaky, které už za necelé dva měsíce jaksi nebudou.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Jaktože není propagovaná? Je to ústředním tématem všech letáků k výluce...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
R56 některé spoje (kladiva ve špičce) pojedou až na hlavák (přes Židenice). Jinak je přestup v Židenicích na (vesměs ty vložené) Os na hlavák. Jízdní doba ze Slavkova cca 30-40 minut. To s ND ze Slatiny je jen těžko dosažitelné. Naopak se divím, že není více propagovaná doprava vlakem z hlaváku do Židenic, zvláště teď, když je Zábrdovický most neprůjezdný.
Ještě bych dodal, že linka R od Vyškova pojede do Židenic a KrPole, od Břeclavi na dolní, od Blanska zastaví v Židenicích a dále na hlavní, od Tišnova končí v KrPoli, ale od Jihlavy mají jet přímo na hlavní.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
peno: Doplnit zastavení ve Slatině by snad nemusel být nepřekonatelný problém.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
R56 končící v Židenicích? V současné situaci, kdy prakticky nejde zajistit nějaká rozumná náhradní doprava? To někdo upadl na hlavičku nebo co? To měli ukončit ve Slatině, odkud jde alespoň zajistit ND.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

427
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Na http://www.bahn.de už jsou nahrané jízdní řády od prosince včetně výluky hlavního nádraží. Zajímavé jsou posilové vlaky Brno hl.n.- Brno-Královo Pole mimo špičku a o víkendech (zvláštní interval 30-30-60), aby byl během dne jely aspoň 4 vlaky z hlavního do Židenic.
Jinak souhrnem:
S2 severní zhruba jako dnes, o víkendu do Blanska po půlhodině, jižní po hodině Chrlice-Křenovice (o víkendu po 2)
S3 po půlhodině přes dolní, špičkové posily na 15 minut Lesná-Tišnov
S6 většina vlaků základního 2h taktu přes Židenice na hlavní, posily většinou končící ve Slatině
R56 končící v Židenicích
rychlíky od Vyškova přes Židenice do Krpole

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

394
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Údajně se má začít stavět v prosinci. Přestavba stanice Hrušovany u Brna, rekonstrukce a elektrizace trati Hrušovany - Židlochovice a výstavba nové stanice v Židlochovicích. Možná se to zdá jako scif-fi, ale pravdou je že už se připravuje výroba zabezpečovacího zařízení tak na tom asi něco bude.


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Vario1523 píše:
veškerá vyjádření o elektrizaci tratí do Židlochovic

Btw, tohle je v jakém stavu, tušíte někdo?

Kdy je reálné, že s tím začnou?

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Pokud by přes Blučinu jel bez jakékoliv zastávky, tak si myslím, že se to dá dát i ve špičkách za nějakou rozumnou dobu.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7191
27 úno 2010 07:40
Než se prokoušeš ze Židlochovic a Blučinu na D2, jsi dávno po staré v Hustopečích. Akorát časově to vyjde stejně jako ten osobák...


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, hlavně, ČD mají momentálně smlouvu s krajem jen do prosince roku 2021. Po tom bude další VŘ a může se snadno stát, že S3 už nebudou jezdit ČD.

A můj názor na tohle je dlouhodobě jasný. Já bych trať do Hustopečí zrušil a ušetřené peníze bych investoval do přímého autobusu z Brna do Hustopečí, který by zároveň mohl obsloužit Vojkovice, Holasice a Rajhrad, které dnes obsluhuje 505, která by se tak mohla po prodloužení vlaku do Židlochovic zcela zrušit. Nebo by to naopak mohla být 505, která se protáhne do Hustopečí, s tím, že z Židlochovic pojede jako expres po dálnici. To by zároveň umožnilo zachovat současné přímé spojení s Brnem pro Rakvice a Ladnou a s Břeclaví pro vše od Popic dál na Brno.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

394
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Já bych se tomu nedivil. Problém je totiž v tom, že veškerá vyjádření o elektrizaci tratí do Židlochovic a Hustopečí pochází z "úst" SŽDC. Mají spočítanou teoretickou jízdní dobu a tu prostě zveřejní, ale dopravce (ČD) se k tomu zatím nevyjádřil ani jednou. Upřímě, těch pár Panterů a Syslů co tu jezdí to nepokryje ani náhodou. Museli by sem přetáhnout další Sysly z trati Břeclav - Přerov. Nové jednotky pro JMK si ČD objednávat určitě nebudou, protože se počítá s těmi krajskými, které jsou zatím ve hvězdách


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Vario1523 píše:
Takže bych to viděl na Regionovy

Jasně, postavíme tam dráty a budeme tam posílat Regionovu. To se vyplatí.

Vario1523 píše:
242+2*Bdmtee+242

Dvě lokomotivy na dva vozy, každá s 84 tunami, to už by tam snad dali řidící vůz.


Offline
Uživatelský avatar

394
05 lis 2007 18:35
Bystrc
To se trošku neshoduje s plány IDS JMK na vedení přímých osobních (zastávkových) vlaků linky S3 do Hustopečí. Dnes jede osobák z Brna do Šakvic 42 minut, do Hustopečí to těžko půjde stihnout za méně než 45 minut. Leda že by došlo ke změně koncepce a počítalo by se s rozvětvením linky R13. Taky se nabízí otázka, jakými vozidly bude náš skvělý Národní dopravce do Židlochovic a Hustopečí zajíždět, všude píší o moderních elektrických jednotkách, ty jsou ale zatím v nedohlednu. Výběrové řízení na krajské vlaky už brzy oslaví dva roky a stále se nic neděje. Takže bych to viděl na Regionovy, 242+2*Bdmtee+242 nebo na podobnou hrůzu.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Z Brněnského deníku.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Lokálka mezi Hrušovany a Hevlínem je znovu na prodej. Už jen za tři miliony


Offline
Uživatelský avatar

763
21 lis 2010 09:08
Včera byla nahrazena jednotka řady 814.2 na obratech do Rájce-Jestřebí (4048/4049/4054/4055) soupravou 714+3×010.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Obrázek


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3607 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 čer 2024 16:07
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]