Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 43 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
Vy, co děláte průvodčí, nevím, kolik vás tu je, nezkoušeli jste apelovat na zaměstnavatele, aby s těmi dveřmi něco udělal? Ta výměna těsnění by nepomohla? Nejlevnějším řešením by byly ty nálepky s výzvou, aby cestující dveře nezavírali. S tím, že by se nalepily jenom na dveře vozů B, Bee a BDs, tedy těch s centrálním zavíráním. Zkoušel to někdo navrhnout? U vozů Bdt a Bd musí průvodčí stejně obcházet celý vlak, takže tam je to jedno; navíc pevně doufám, že tyto vraky budou v dohledné době sešrotovány nebo modernizovány.


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
nydros píše:
To je ještě ta lepší varianta. Nedávno mi v jedné stanici cestující za sebou řádně dveře zavřel a kontrolky zhasly. Ostatní dveřejsem centrálně uzavřel a dal jsem návěst Souhlas k odjezdu. Ale mezi tím se mu nějak nezdály a tak je znovu otevřel a přibouchl, tentokrát špatně a kontrolky zůstaly svítit. A vlak se v té chvíli dal do pohybu, strojvedoucí už o ničem nevěděl.

Nemohl bych dělat průvodčího. Já bych ty hovada musel nakopat do ##MLUVÍM SPROSTĚ##.


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
xxx píše:
Pokud cestující neumí dveře zavřít správně, měl by je nechat raději otevřené, a to i tehdy, není-li vůz vybaven centrálním zavíráním. Sice ke dveřím průvodčí musí jít, ale aspoň je pak jistota, že budou zavřeny správně.

Jo, to vlastně ani nerozporuju.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
To je ještě ta lepší varianta. Nedávno mi v jedné stanici cestující za sebou řádně dveře zavřel a kontrolky zhasly. Ostatní dveřejsem centrálně uzavřel a dal jsem návěst Souhlas k odjezdu. Ale mezi tím se mu nějak nezdály a tak je znovu otevřel a přibouchl, tentokrát špatně a kontrolky zůstaly svítit. A vlak se v té chvíli dal do pohybu, strojvedoucí už o ničem nevěděl.
Správný služební postup: záchranná brzda a tím pádem pár minut zbytečného zpoždění
Anebo nesprávný, okamžitě tam vnitřkem letět (a vlak nezastavovat) s vědomím, že se do té chvíle jisto jistě nic nestane(vlak byl téměř prázdný), dveře přibouchnout, v duchu ho proklínat a zbytečně naše zpoždění nezvyšovat.
Z pochopitelných důvodů část kolegů volí první variantu. A proto taky mají často vlaky zpoždění, protože cestující svým chováním zkomplikují výpravu vlaku a volba zpoždění versus vlastní právní odpovednost je jasná.

PS: služební krok většiny kolegů při zavírání dveří je kapitola sama pro sebe


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
Pokud cestující neumí dveře zavřít správně, měl by je nechat raději otevřené, a to i tehdy, není-li vůz vybaven centrálním zavíráním. Sice ke dveřím průvodčí musí jít, ale aspoň je pak jistota, že budou zavřeny správně.


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Protože je venku kosa a sněží?
Protože jsou zvyklí?

Protože jsou zvyklí na to, že XYZ se nezavře (já teď upřímně nevím jestli tu něco takovýho jezdí) a Bee vidí poprvé / vypadá podobně (jsou tam taky dveře a jezdí to po kolejích)?

Nevím. Ale počítat automaticky s tím, že všichni ví jak u jednoho dopravce funguje množina dveří, mi přijde přehnané.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
A je tam napsaný, že je máš za sebou zavřít? Není. Tak proč to proboha někteří lidi dělají? To sem přišli z pravěku, že ještě nikdy neviděli (polo)automatické dveře? Když má někdo potřebu je zavírat (třeba proto, aby na něho netáhlo, když vlak dlouho stojí ve stanici), tak to má udělat pořádně. A nebo se na to vykašlat.

Jinak ale souhlasím, že by na dveřích měla být nálepka, která by na možné nebezpečí při nedovření dveří upozorňovala. Bohatě by stačilo třeba "Nezavírejte dveře ručně! Zavřou se automaticky."


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
xxx píše:
Ten kluk jistě necestoval vlakem poprvé.


[citation needed]

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Teď nevím, je tam napsaný, že je nemáš zavírat? Pokud ne, tak to chápu...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
Předevčírem po čtvrté hodině jsem v Židenicích čekal na regiojet a byl jsem svědkem úžasného fungování dveří vlaku ČD.

K protějšímu nástupišti přijel vlak linky R8. Nějakej asi 16letej spratek otevřel dveře u jednoho vagonu Bee, hned si to ale rozmyslel, dveře přivřel (nezabouchl je) a šel do vedlejšího. Průvodčí, která vypravovala vlak, otočila ve spínací skříňce čtyřhranem a všechny dveře otevřené dokořán se v celé soupravě zavřely. Klika dveří, které byly jenom přivřené, se sice zvedla, ale varovné kontrolky pořád zůstaly rožnuté. Průvodčí musela ke dveřím jít a zabouchnout je ručně. Nechci domýšlet, co by se mohlo stát, kdyby kontrolky na voze nainstalované nebyly (a že to není tak dlouho, co tam skutečně nebyly!).

Může mi někdo říct jeden jedinej racionální důvod, kterej by vysvětloval nepochopitelné chování tohoto neukázněného cestujícího? Může mi někdo říct důvod, proč mají někteří cestující neustále potřebu nástupní dveře RUČNĚ zavírat? To nemají ani špetku soudnosti, aby si uvědomili, co všechno svým jednáním můžou způsobit? Lidská demence a ignorance opravdu nezná mezí. Toho zmetka bych nejradši vyhodil z vlaku v plné rychlosti. Kvůli jeho neukázněnosti a ignoranci mohl přijít o život další nevinnej člověk.

To, že dveře východoněmeckých vozů nefungují správně, je samozřejmě také špatně a považuji to za jeden z nejzávažnějších problémů na železnici. (Možná by stačilo jenom vyměnit gumové těsnění za tenčí?) Jak dveře (ne)fungují ale víme a podle toho bychom se měli chovat. Ten kluk jistě necestoval vlakem poprvé. Každou chvíli se o možném nebezpečí tohoto typu dveří v televizi mluví a pokaždé se na lidi apeluje, aby dveře v žádném případě nezavírali, že se o to postará průvodčí. Je to marný, je to marný, je to marný.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Navíc, když vezmeme v úvahu inteligenci průměrného cestujícího, tak se obávám, že se najde ještě velký množství, co neví, že jim šalinakrta "platí i na vlak".... Takže asi i proto míň lidí.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Hlavní problém současné výluky je absence tramvají z Židenic. S33 v kombinaci s S2 prostě primárně nahrazují d-2 a 3 a až sekundárně vlaky. Navíc, S33 jezdí mimo špičky, kdy problém s kapacitou zase tak velký není. Posilové S3 jezdí ve špičce.
Souhlasím ale s tím, že posilové S3 měly jezdit na hlavní a ne jen do Lesné. Ale nevím, jestli opět nenarážíme právě na tu kapacitu. Mám obavy, že možná ano, jelikož se tam musejí vejít ještě vlaky od Slavkova. Takže je to asi trochu kompromis možného.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
Jo, nestěžuju si, že mám rychlé spojení z Lesné do centra za 5 korun a o víkendu dokonce častější než před výlukou. Jenže spolu se mnou v tom pětivozovém regiopanteru jede ještě asi tak jeden člověk. Takže je potřeba si udělat představu, jak se asi takový provoz vyplatí.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Miminmálně v rámci Brna se to hodí na rychlé cestování do Lesné, Kr. Pole a Řečkovic - neudělali v Židenicích návaznosti mezi těsně se potkávajícíma S2/S3 no...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
Přesně tak. Tohle mi taky hlava nebere. Přece ve špičce můžou S33 protáhnout do Tišnova jako špičkovou posilu S3, ne? Ale to by asi bylo moc levný a moc jednoduchý.


Offline
Uživatelský avatar

98
10 zář 2012 17:19
ráj Crossů
Při minulé výluce nebyly na KrPole odkloněny R8 a R12...
Spíš si říkám, co brání posilovým S3 jezdit na hlavák (spoje do Hrušovan nepočítám, tam je to jasné) a proč se točí v Maloměřicích? Mohly jezdit místo té S33, nebo ji doplňovat.


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
Měli udělat buď P6, nebo S33. Rozhodně ne obojí. Takové řešení je nesystémové a drahé. Navíc ty vlaky kradou cennou kapacitu v Židenicích. Při minulé výluce žádná S33 nebyla a šlo to.


Offline
7192
27 úno 2010 07:40
Rozhodně ne, když jsem s ní jel, na hlavasu vystupovaly desítky lidí.


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
Zbytečná linka. Vozí se v ní jenom vzduch.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Víceméně každý spoj jezdí něco jiného a to i v různé dny (PD, PD-letní prázdniny, SO, NE). Motají se tam trojvozové regionovy (814.2), dvoj a troj regiopanteři (640,650), pětivozový interpanter (660), nebo šestivozový panťáky (560). Jako záskok se tam může teoreticky objevit i souprava s řidičákem (242+2xBdmtee+961). Komplet řazení včetně oběhů se dá najít třeba na ŽP.


Offline
7192
27 úno 2010 07:40
Před Vánoci tam pendloval jeden Panter a jeden Regiošuk, bylo to kolem 13. hodiny.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Podle mých informací yb tam měli přejíždět vozy s S2 a R19, takže tam bude Panter dost často :) Nejspíš na všech garantovaných spojích. Ale nevím, víte někdo víc?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Včera večer mne při přesunu na noční vlak do Košic z Židenic potěšila cesta RegioPanterem na S33, ale jinak ten vlak v 19:42 i další za půl hodiny krásně prázdný...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

179
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Otce se synem naštvala vlaková výluka v Brně, za trest zbili průvodčího

https://brno.idnes.cz/napadeni-vlak-pru ... pravy_krut

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Zrovna Obřanům bych zastávku od hercny přál. Cestování přes Husovice do centra je pěknej vopruz a do západní části málem ještě větší. Chápu, že se musí prověřit ekonomika, ale ta se bude v čase měnit, bo se tam hodně staví.
Co mne ale štve, jsou čím dál častější výluky. Začalo to nenápadně v roce 2013 opravou viaduktu nad Křenovou, no budiž, měl svoje roky, za 4 járy šimickej viadukt. To nemohli sakra udělat oboje naráz? Teď teda jižní zhlaví a pak na střídačku výluka z Majlontu do Blanska, takže cesta do cajzlova o hoďku delší a jediná alternativa díky hňupovi Ťokovi navěky rozkopaná D1, nebo si udělat piloťák a lítat ultralightem. Opravdu úroveň 21. století. Perner by záviděl. Hlavně, že se hádáme o VRT a nejsme schopni jet plynule delší úsek aspoň 160. Možná zbývá jedno - jít s křížkem do Vídně, jestli by nás nechtěli.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3613 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 čer 2024 13:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]