Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 110    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Za málo, až zase bude nějaký nedostupný článek, tak toto je ideální volba: https://www.printfriendly.com/

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

538
28 črc 2013 14:13
xcav8 píše:
https://www.printfriendly.com/p/g/bKBpAL


Mockrát děkuji! pripitek


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
https://www.printfriendly.com/p/g/bKBpAL

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

538
28 črc 2013 14:13
Máte prosím někdo přístup k tomuto článku, popř. ví někdo, zda vyšel tiskem? Hrozí zpoždění pro přístupovou tepnu nového nádraží v Brně: žaloby proti Bulváru

Češtinářsky to je beztak výplach mozku (to bychom po Brněnském deníku chtěli moc), ale nikde jinde jsem tu informaci (prozatím) nenašel. Předem děkuji!


Offline
26
17 říj 2006 14:23
urbonaut píše:
Pokud vím, tak vždy zaznělo, že to "nejde" kvůli tomu, že by se musela zrušit parkovací místa soudu. Takže ne, že to nejde, sle spíš se nechce...


Já slyšel úplně jiný důvod, který s dopravou nemá nic společného. I zastávka na České nemusela být obnovena, kdyby nebyla vůle.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Jeden z hlavních problémů kapacity obslužnosti nového nádraží šalinama je křižovatka Nové Sady / Husova / Benešova - není možné, aby všechny šaliny jedoucí od Husovy / Maliňáku jely přes současný uzel u hlavasu i při současných intervalech. Takže je potřeba umožnit přímou jízdu z Husovy do Bulváru. Ten koncept dopravní obslužnosti s tou přímou jízdou počítá, ale třeba na modelu oblasti, co roky putuje mezi Vaňovkou a urban centrem to tato křižovatka neumožňuje. Ale diametr bude potřeba stejně, ať už z hlediska kapacity, tak rychlosti.
https://www.brno.cz/documents/20121/432 ... 932039.pdf (str. 74 mapa, str. 101 tabulka)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Preferenci by to stopro chtělo. O ní se spíš mluví, než by se s ní něco dělalo. Nicméně pořád platí, že dříve byly intervaly ve špičkách i kratší (pravda, též kratší vozy), a stíhalo se to.
Že SJKD, nebo jiná forma, je potřeba, to je celkem jasné. Otázka je, jak vzdálená budoucnost to je.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Chvíli jsem pracoval na NSS a těch míst je jak u Ústavního soudu, tak u Nejvyššího správního fakt minimum. Taky se nesmí zapomínat na to, že vyhlášení zvlášť na ÚS jsou veřejná, takže tam chodí/jezdí hlavně advokáti z celé republiky, takže bych čekal, že ta místa na Joštové před budovou budou návštěvnická. Jinak interní místa má ÚS ve dvoře za závorou a NSS má služební auta na vyhrazených místech pod Janáčkovým divadlem v těch nových garážích pod parkem. Co se týká služebních aut, tak Ombudsman, NSS a Ústavní soud ta auta sdílí, co mi říkal jeden z řidičů, když mě vezl na školení.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
ds píše:
MartinV: doporučuji si ve špičce stoupout na Českou, šaliny tady úspěšně brzdí jedna druhou a přidání spojů si tam fakt moc představit neumím. 1. a 2.kolej u Hl.nádraží je totéž.
Pomohl by přesun zastávky směr Husova před Ústavní soud. Sice už x krát zaznělo, že to nejde, ale stejně... No a obecně by ta 12 potřebovala pořádnou preferenci, pokud to jen trochu jde. Celý ten úsek z Nových sadů až po Klusáčkovu je děsivý.
Měnírny ani více řidičů nevyřeší kapacitu křižovatek, to je podle mě největší problém.

Přesně tak. V případě Hl nádraží a Nových sadů by šlo za určitých podmínek částečně navýšit kapacitu alespoň dílčím prodloužením nástupišť. Nicméně, pořád to bude jenom dočasné řešení jehož kapacita se dřív či později vyčerpá taky. Jediný dlouhodobý řešení je opravdu nějaká forma podzemní dráhy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
ds píše:
Pomohl by přesun zastávky směr Husova před Ústavní soud. Sice už x krát zaznělo, že to nejde, ale stejně...

Pokud vím, tak vždy zaznělo, že to "nejde" kvůli tomu, že by se musela zrušit parkovací místa soudu. Takže ne, že to nejde, sle spíš se nechce...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
MartinV: doporučuji si ve špičce stoupout na Českou, šaliny tady úspěšně brzdí jedna druhou a přidání spojů si tam fakt moc představit neumím. 1. a 2.kolej u Hl.nádraží je totéž.
Pomohl by přesun zastávky směr Husova před Ústavní soud. Sice už x krát zaznělo, že to nejde, ale stejně... No a obecně by ta 12 potřebovala pořádnou preferenci, pokud to jen trochu jde. Celý ten úsek z Nových sadů až po Klusáčkovu je děsivý.
Měnírny ani více řidičů nevyřeší kapacitu křižovatek, to je podle mě největší problém.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nové hlavní nádraží dostane Brno na mapu Evropy, věří šéf příprav megastavby.
Ohledně potřeby SJKD Sedláček zmiňuje: Protože spoj sever–jih nestačí. Víc tramvají už tam jezdit nemůže, nevejdou se. Jezdí každých pár minut. Což tak není úplně pravda. Díky delším soupravám máme delší intervaly, takže by soupravy mohly jezdit častěji. Důvod spíš bude jinde, ať už je to nedostatek řidičů, nebo nedostatečná kapacita měníren. Obojí myslím řešitelné, otázka jen je, za jakou cenu.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Odsun je akorát Potěmkinova vesnice.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Na ŽUB je navázaná spousta městských i soukromých investic, jejichž příprava už dávno běží. Je tak vcelku logický, že město má zájem na tom, aby se ŽUB dotáhl do konce.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Město asi pomůže s výkupem, i když netuším, proč, někdy se to tak dělá třeba u obchvatů, že obec vypomůže státu. Nicméně bych byl v tomhle případě docela opatrný, myslím, že si toho Křéťa koupil dost. Třeba celou Zvonařku...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Brno nechá Křetínskému pozemky za půl miliardy, ty jeho potřebuje na nádraží

Opravdu zde jde o nádraží (které podle mě stejně v tomto století nebude)? Není to všechno jen záminka s nějakým jiným zájmem?
Neměla by navíc pozemky pod "plánovaným" nádražím získat Správa Železnic, co s tím má do činění město?


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Hrabě Mensdorf - Pouilly řekl: "Já jsem monarchista, ono za čtyři roky se toho moc udělat nedá."
Tímto nechci opěvovat monarchii nebo monarchisty, ale tento výrok stojí za zamyšlení. Jedna vláda něco začne, po volbách se to otočí a ti druzí to pak odsouvají nebo rovnou smetou ze stolu, protože to neudělali oni, ale někdo jiný. Železniční uzel Brno je toho zářným příkladem.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
PvvS píše:
Dokumentace k novému nádraží. . Dost zajímavej je ten seznam demolic. A to včetně novýho podchodu na dolním a výpravní budovy.

Ještě se nekoplo a za současné situace nové nádraží bude nejdříve za 20 let. To spíš udělají nové nádraží pro VRT u Bohunic. No a to, že chce SŽ zbourat ten hnus (výpravní budovu) je jen dobře! Včera bylo pozdě.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Dokumentace k novému nádraží. . Dost zajímavej je ten seznam demolic. A to včetně novýho podchodu na dolním a výpravní budovy.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hm, tak je tu stejný odkaz dvakrát, já ho dával do vlákna Urbanismus v Brně.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Průjezd nákladních vlaků Brnem po přesunu nádraží má vyřešit podsmyk v Židenicích

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Sebestředně reaguji na diskuzi o Tescu z DBMB v tisku -- zbourání Tesca jsem zmiňoval už v roce 2014, viz
https://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?p=199424#p199424
Nákres v tom příspěvku se sice týká jiné varianty, ale myslím že je evidentní, ze "Pootočené nádraží" by se místo Tesca krásně vešlo.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
186
27 zář 2007 22:44
No tak hlavně ne Pelčák, protože ty jejich hnusný škatule jsou opravdu skvost.


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
Světová liga. Brno zveřejnilo dvanáct architektů, kteří budou soutěžit o návrh nového nádraží


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Článek s problematikou přestavby železničního uzlu Brno
[Časopis Železniční technika 3/1989]


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 lis 2024 12:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]