Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 109    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 109  Další
Autor Zpráva
Online
7431
27 úno 2010 07:40
CISový je ten, co se nahrává do celostátního systému, a jsou v něm údaje o platnosti tarifu. Důvod, proč by tam psali jeden tarif, a platily tam dva, mě nenapadá.


Offline
Uživatelský avatar

1680
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
...na MHD Bystřice je v CISu také napsáno, ze platí tarif IDS JMK, ale ani z Kordisu mi nebyli schopni napsat, kolik tam stojí jízdenka po městě (stojí 14/8 Kč)

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

377
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Robert: Nevím sice, co je CISový jízdní řád, ale pokud je to ten .pdf soubor, k němuž se dostanu i na stránkách IDS JMK po klliknutí na zvolenou linku, nepopírám, že je tam dole napsáno, že v lince platí tarif IDS JMK. To ale neznamená, že tam neplatí tarif VDV. Aneb klasický přístup: Co není zakázáno, je povoleno. Že tam platí tarif VDV tam napsáno není, ale, že tam neplatí taky ne.


Online
7431
27 úno 2010 07:40
Tak se podívej, co je napsáno pod jízdním řádem. Pod CISovým jízdním řádem, podotýkám.


Offline
Uživatelský avatar

377
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Robert: Zní to stejně nesmyslně, jako že Země je placatá. Jsou to linky VDV, ne linky IDS JMK; primárně v nich tak musí platit tarif VDV; IDS JMK jako doplňkově uznávaný – prostě souběh tarifů; tak, jako třeba ve vybraných úsecích vlakových linek, např. S3 Křižanov – Tišnov (překryv obou IDS), apod. Upřímně, kdybych byl naopak obyvatelem Vysočiny a nemohl bych uplatnit nárok na jízdenku VDV v autobuse objednávaném krajem Vysočina, nota bene zařazeném do VDV, asi bych si ťukal na čelo. Na stránkách IDS JMK ostatně přímo uvědějí, že ani vyhledávač spojení IDS JMK tyto linky nenalezne, protože jejich JŘ a zajišťování nepodléhá Kordisu.
Ale pokud to je jak říkáš, pak nevidím jediný d§vod, proč by měly ty linky být zařazeny ve VDV (kromě toho, že nejezdí po katastrálním území JMK), když by v nich ani tarif VDV neplatil. Tak ať si je vezme pod křídlo Kordis a přiřadím jim číselné označení vyhovující IDS JMK…


Online
7431
27 úno 2010 07:40
V těch 3 vyjmenovaných VDV linkách platí jen IDSJMK tarif.


Offline
Uživatelský avatar

377
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Cracatit: Žďár nad Sázavou je už přece jen o něco víc v hloubi Vysočiny, i když, samozřejmě, já bych určitě nebyl proti (a věřím, že spousta lidí…) – už z toho důvodu, že by se dalo krásně cestovat na jeden doklad jednoho IDS, podle toho, kam člověk pojede, ale pozor, zrovna v téhle oblasti je to taky trošku na blba udělané; nevím tedy jak teď, ale v době, kdy se IDS JMK rozšířil o úsek Níhov – Křižanov, byla platná poznámka, že z Křižanova směr Brno (konkrétně v úseku Křižanov – Tišnov) platí tarif IDS JMK jen u Os, ne u R, takže rychlíky, co zastavovaly v Křižanově, neuznávaly doklady IDS JMK – předpokládám, že to stále platí?

Co se týk těch VDV linek, přímo v tom informačním .pdf letáku se píše, že ve vozech budou uznávány VŠECHNY druhy jízdních dokladů IDS JMK včetně předplatních elektronických jízdenek, i těch z Poseidonu; otázkou zůstává, zda bude řidič vozu schopen vydat jakoukoliv jednorázovou jízdenku, včetně „vnitrozónového“/úsekového jízdního dokladu; minimálně v případě zóny 365 (to je ta zóna, kam byla prodloužena linka 336 do Strážku) není šrafovaná, tzn. nejedná se o DOJEZDOVOU zónu, nýbrž o zónu normální, takže tam by to mělo být v pohodě; Bystřice n/P ovšem jako dojezdová považována je, tak nevím, i když při pohledu do JŘ linek vidím normálně vyznačené úseky bez poznámky, že mezi vyznačenými úseky nelze vydat doklad IDS JMK, takže by to asi mělo být v pohodě; tato poznámka je pouze u linky 370, městské linky Bystřice n/P.


Offline
2914
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Robert: To je fajn, že jsou dojezdové zóny, ale je otázka, proč jsou dojezdové pro bus a ne pro vlak, resp. jak to ve vlaku reálně je. Protože S9 objednává Zlínský kraj a dodržuje číslování Jihomoravského kraje, který pak jen doplácí kilometry na svém území.
Ten souběžný bus 9xx ze Zlínského kraje není zařazený vůbec, něco podobného jsem zažil u Koryčan, že bus 666 je integrovaný, ale na opačnou stranu na Staré město už nejsou integrované vůbec, protože objednává Zlínský kraj.
Tady to chápu na rozhraní krajů, ale u Veselí mi připadá, že rozhraní krajů je trochu dál a integrace další linky do Ids-Jmk by nemusela vadit.
Asi by to chtělo i tady uznat tzv. alt. trasu podobně jako mezi Brnem a Hodonínem, kde je jedno, jestli jedu vlakem nebo busem.
Pochopil jsem, že u těch linek VDV 121, 124 a 125 nepůjde o dojezdové zóny, ale o možnost prodat i z Nedvědice do Bystřice, ale možná to chápu špatně.
Přijde mi jinak škoda, že Ids-Jmk neplatí až do Třebíče, zatímco do Bíteše platí a že neplatí až do Žďáru včetně města.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3777
08 čer 2005 23:12
Robert píše:
Jenže zóny 947 a 957 jsou dojezdové, takže mezi nimi nemůžeš vydávat jízdenky IDS JMK.

Ale to není tesané do kamene. Někdo to rozhodl, někdo se na tom dohodl, někdo to někde napsal. Nikdo nikomu nebrání, aby to rozhodli, dohodli a napsali jinak...


Offline
Uživatelský avatar

377
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Robert: Děkuji za informaci. Že jsou to dojezdové zóny, to vím; dokonce trochu chápu i co to znamená, ale:
1) Dá se to pořešit jednoduchou poznámkou, jako se uplatňuje (či uplatňovala; nevím, zda to pořád platí), na jiných dojezdových zónach, kde bylo v dodatku napsáno, že tady se ta zóna bere jako dojezdová jen pro vlaky/jen pro autobusy nebo tak nějak
2) Mezi těmi zónami se sice jízdenka IDS JMK vydat nesmí (v tom případě buď IDZK nebo kilometrický tarif dopravce?), ale pokud pojedu dál dovnitř IDS JMK, pak to už povoleno je (tedy pokud platí na dané lince v daném úseku tarif a SPP IDS JMK)
3) A vezmi si ten nesmysl a dvojí metr, jo: Pojedu jako cestující z UhH do VnM. Sednu na vlak = IDS JMK platí. Sednu do busu se shodnou trasou; projíždím stejné zóny, jsem tedy v území platnosti IDS JMK, ale řidič busu moji jízdenku neuzná… pardon, ale jako cestující to považuji za holý nesmysl. Pokud mi dřív pojede bus, proč bych měl čekat na vlak?

Mmch, ještě k těm linkám, co z toho vyplývá, nebo, co jsem vydedukoval (může to někdo potvrdit/vyvrátit/uvést na pravou míru?):

— Konec přímého spojení Olší – Nedvědice [nyní pouze s (nenavazujícím) přestupem (nevím, jestli tak někdo jezdil, ale pokud mu to vyšlo rychleji např. na vlak směr Tišnov, než jet přímo do Tišnova; nebo naopak z Nedvědice pak „na druhou stranu“, nebo byla jeho cílem Nedvědice, určo nebude rád; ale jak říkám: vytíženost neznám, tak nevím, jestli je to taková nevýhoda]

— Konec přímého spojení až do Moravce? / Převlečení za jinou linku a jízda do Moravce (ať už „ihned“ nebo po sečkání?) nebo naopak protažení nějaké z linek, co končila v Moravci z jiného směru až do Strážku?

— U linky 336 s platností do 31.1. byla i poznámka, že některé spoje jezdily z Vratislávky do Dolní Rožínky. Neznám přesně trasu a zastávky/obce, přes které to jezdilo; možná trasa shodná až do Strážku, kde se pak větvila Moravec/Dolní Rožínka, nebo ta Rožínkovská jezdila přes Mitrov a Bukov, případně ještě Milasín?


Online
7431
27 úno 2010 07:40
Jenže zóny 947 a 957 jsou dojezdové, takže mezi nimi nemůžeš vydávat jízdenky IDS JMK.


Offline
Uživatelský avatar

377
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Nejlépe asi sem:
Na stránkách IDS JMK se objevila nová informace o „hlubší“ integraci zasahující na území kraje Vysočina:

https://www.idsjmk.cz/lockouts/detail/3242

s následnou dodatečnou informací, že není vyloučeno, že v budoucnu se ještě rozšíří o některé další linky/úseky.

Co z toho vyplývá, je „zrušení“ linky 335 v úseku Sejřek, Bor, rozc. – Nedvědice (nahrazena novou VDV linkou 125 právě v tomto úseku) a její přetrasování, resp. uznávání jízdních dokladů IDS JMK nově až do Dolní Rožínky;
dále protažení vybraných („účelových“) spojů linky 314 o úsek Tišnov – Bystřice n/P;
uznávání dokladů v dalších 3 linkách VDV: 121 (Bystřice n/P - Rožná - Nedvědice), 124 (Prosetín - Olešnice) a právě nově vytvořená linka 125.

Teď by to ještě chtělo doladit linku (jejíž číslo teď z hlavy nevím) Velká Bíteš - Milešín (jezdí v podstatě proti lince 350); tam by to asi dávalo smysl; a na „druhé straně plánku“ taky plně z-integrovat linku Z956, protože celá její trasa JE pokryta zónami IDS JMK; tam fakt nechápu, že kraje nebyly schopny se domluvit na uznávání obou typů dokladů v celé trase linky a tarif IDS JMK se uznává pouze v úseku po Veselí n/M (samozřejmě, tohle je kraj Zlínský, s VDV nemá nic společného; jen, že tahle linka už funguje déle než ty, co začnou fungovat/platit od zítřka; asi někde vázne komunikace – ale tohle je samozřejmě pohled mě jako cestujícího; „dovnitř“ nevidím – aneb administrativa, apod.; chápu, že je to v dnešní době složité…)
Ale nějaký pokrok tu vidět je.


Online
7431
27 úno 2010 07:40
Cca do 14 hodin se vybrané spoje zdvojují.


Offline
Uživatelský avatar

1680
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Věděl by někdo, jak se o víkendu organizuje procoz na lince CTP o víkendu? Jde mi hlavně o sobotní spoj 5.25 z Úzké, který nevychází do oběhu. Dnes 13.15 z Úzké jely dva autobusy, napadá mě jestli to jede ranní kurz, který pak končí a zároveň jako svůj první spoj odpolední kurz? Zpět jsem zahlédl jen vůz 2602 a velmi solidně obsazen (pokud má někdo oběhy, i na PD, uvítal bych, Tourbus průběžně průřez mám).
Případně už se někde objevil jízdní řád Blučiny?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

146
09 kvě 2014 17:24
Nowy Dwór Mazowiecki
Včera odpoledne se posilovaly minimálně dva odjezdy linky 41 z Vranova (co za akci tam bylo netuším), ale to braly podnikové zálohy, takže je možný, že to tam třeba Kordis měl na nějakou posilu linky 152 atp., nebo nějaký mimořádný spoj do Brna, ale za linku 57 to určitě nejelo :)


Online
7431
27 úno 2010 07:40
MAN 6J9 5212 je židenická záloha 15012. Jeho výskyt na sever od Brna je tak normální. Místo 57 bych to ovšem neviděl.


Offline
Uživatelský avatar

2673
13 črc 2009 13:42
Dneska jsem před Útěchovem potkal MAN BDS-BUS. Neví někdo, jestli se jednalo o režijní přejezd, nebo jestli náhodou nejel místo 57? Zdálo se mi, že se vevnitř svítí. Na tablech sice nic nebylo, ale napadlo mě, že třeba 57 neměl nahranou v palubáku. Asi bude pravděpodobnější ten režijní přejezd, že?


Offline
Uživatelský avatar

1680
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
P.Haliua: díky moc

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
2851
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ani jeden z nich.


Offline
Uživatelský avatar

1680
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Byl by někdo ochoten se mi kouknout, jestli kurz 423/05 a 421/02 zajišťují některý z cancourů linky 423 z Tetčic do Rosic?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

444
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Náhodou jsem narazil, že se na webu objevily prezentace ze zářijové konference 20 let IDS JMK - byly přidány prokliky do programu konference.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
115
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Zdeněk: díky za odkaz. Přijde mi to tedy ale (jako ostatně všechny jejich změny/výluky) psané jak od analfabeta, naprosto nesrozumitelně. Aspoň nějaký externista na korekturu by se Kordisu vážně hodil.


Offline
2914
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Zdeněk: moc díky, přesně něco takového jsem potřeboval.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1680
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
https://www.idsjmk.cz/lockouts/detail/3193
Shrnutí změn v IDS

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
2914
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Urbonaut: Tos v původním příspěvku neříkal, že jde o nějaké kratší spoje. Tak nemusí jet celou trasu, prostě to organizátorovi tak vychází, že oběh bude jen do určitého bodu a zpátky, však 403 taky nejede každým spojem celou trasu, taky některé končí v Ostopovicích a tuším i některý jen do zast. Popůvky, náves a zpátky skrz Veselku...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2725 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 109  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 úno 2025 18:45
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]