Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
121
29 črc 2014 19:57
tr píše:
Navíc je ještě k tomu podstatné zmínit, že traťová rychlost 120 na modernizovaných úsecích Boří les – Mikulov, které snad budou pokračovat dál, je vázána na ETCS (proč se tam nesměl instalovat národní zabezpečovač je na samostatnou debatu…).

Boří les-Valtice je naopak jeden z mála úseků, kam se podařilo nasadit kódující AHr ještě před tím, než to bylo zatrhnuto. U Valtice-Mikulov už se opravdu čeká na ETCS.


Offline
487
07 úno 2006 10:26
PvvS píše:
Ze zdroje JPP se mo doneslo, že prý čtyřvozovky mají docela problém se schválením a přebírkou. A že to nevypadá s nima moc dobře. Může to někdo potvrdit, nebo vyvrátit ?


Problémy sice jsou, jako u každého nového vozidla (čtyřvozovky se odlišují od RegioPanterů o dost výrazněji než krátké), ale není (prý…) to tak horké. Pokud je mi známo, tak TBZ opakovala jen jedna. Do Bratislavy na Východné se vozí na odstavení než je u nás přebere kraj do majetku. Tady jich tolik není kde odstavit a uprostřed ranžíru v Blavě se to i lépe hlídá… V Králově Poli jsou zaskládané dvě koleje v celé délce. Další jsou v Maloměřicích. Termíny sice asi moc rezervu nemají... To ale stejně nemění nic na tom, že „růžový den D, hodina H“… se blíží.

PS: A je asi dost jasné proč to tu nikdo ze zasvěcených nemůže podrobněji komentovat.


Offline
1347
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Na Instagramu mi na podobný takový dotaz bylo ze strany IDS JMK odpovězeno, že většina by měla vyjet do konce tohoto roku.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, nedávno jich prý pár dokonce vraceli na Slovensko (nejspíš do ŽOS Trnava?). Takže na tom možná něco bude.
Rozhodně mám dost velké obavy, že se to do konce června nestihne a ještě i o prázdninách bude platit provizorní JŘ, pokud ne na S2, tak na S3 určitě.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

9271
10 čer 2004 11:19
Ze zdroje JPP se mo doneslo, že prý čtyřvozovky mají docela problém se schválením a přebírkou. A že to nevypadá s nima moc dobře. Může to někdo potvrdit, nebo vyvrátit ?


Offline
7190
27 úno 2010 07:40
OK, souhlasím.
Myslím, že nemá cenu teď něco řešit, do doby, kdy by stroje měly vyrazit, je ještě relativně dost času. Až Arriva nevyjede s požadovanými vozidly, tak se tu přede všemi tobě i Penovi omluvím, že jsem opovrhoval vaším vizionářstvím. :-)


Offline
487
07 úno 2006 10:26
Robert píše:
Za dvojku jsem se omluvil, bylo to myšleno jinak, než to vyznívá.

Já furt nevím, proč vidíš problém v tom, že je Arriva nemá. Co by s nimi dělala, kdyby nevyhrála?


(Zpráva níže byla sepsána v pátek večer. Přes víkend ji nebylo možné vložit…)

Dobrá. Za tím oslovováním budiž tlustá čára. Na to co se na provozním souboru „jih“ reálně nasadí asi zatím stále dumá i sama Arriva. Alespoň takové jsou zprávy. Prezentované Delfíny (řada 646 / 848) aktuálně volné nemají. Hlavní ani na západě aktuálně není moc kde brát. Není mi známo, že by je aktuálně některý dopravce vyřazoval.

Navíc je ještě k tomu podstatné zmínit, že traťová rychlost 120 na modernizovaných úsecích Boří les – Mikulov, které snad budou pokračovat dál, je vázána na ETCS (proč se tam nesměl instalovat národní zabezpečovač je na samostatnou debatu…). RegioFoxy (847) ČD už ho mají z výroby. První vůz řady 842 s ETCS se už testuje, sériové instalace budou záhy. Motorové vozy Arrivy vybavené nejsou. Třeba se to změní… Ani SŽ přes proklamace danou trať zatím vybavenou traťovou částí nemá. Navíc jižní spojka Břeclav – Znojmo patří k horkým kandidátům do nového programu SŽ na prosté elektrizace, což by opět dosti zamíchalo karty…


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
tr píše:
Původní jednotky řady 628 mateřské Deutsche Bahn vyřazují ve velkém, protože je žádny objednavatel na západě nechce (nejsou nízkopodlažní, zastaralost, spotřeba atd.), takže se teoreticky sehnat dají. To ale nic nemění na faktu, že jsou starší jak řada 842 ČD, kterou mají nahradit (854 jsou odepsané tak i tak). Prototyp 1974, navazující řada 628.2 byla vyráběna 1986 až 1989. K tomu mladší 842 prošly relativně nedávno modernizací atd. A ČD šly do soutěže s novými RegioFoxy... Takže nepochybně nastane pokrok pro cestující...

S Regiofoxy o kterých ČD vůbec netuší kdy je Pesa bude schopná/ochotná dodat.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Problém je v tom, co jsem už zmínil. Pokud je Arriva teď nemá, pak upravit je pro provoz v JMK do prosince 2024 bude při opravárenských kapacitách u nás a na Slovensku hodně složité. Jedině, že by je už upravovala někde v Německu. Ale to mi nezní moc reálně. Takže se asi v reálu spíš dočkáme těch šrotů 845 a pokut od JMK. Protože víc kraj stejně dělat nemůže.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7190
27 úno 2010 07:40
Za dvojku jsem se omluvil, bylo to myšleno jinak, než to vyznívá.

Já furt nevím, proč vidíš problém v tom, že je Arriva nemá. Co by s nimi dělala, kdyby nevyhrála?


Offline
487
07 úno 2006 10:26
Robert píše:
1) Ty ojetiny jsou snad virtuální?
2) Pro hlupáka každý hloupý.


Takže slušné chování s přiměřenou uctivostí je projevem hlupáctví??! No, to jsme to dopadli…

A nízkopodlažní ojetiny jsou z velké části virtuální. Dostupné Linty 41 půjdou přednostně na Žitný ostrov (ty už má částečně deponované LEO v Letohradě). Delfíny jsou v závazku ve Zlínském kraji, další Arriva zatím nemá. Sehnat se dá snadno pouze řada 628.2 / 845, která ale není nízkopodlažní – viz minulý příspěvek.


Offline
7190
27 úno 2010 07:40
Jasně, určitě sem nasadí 845, aby byli někteří spokojení, že to říkali... Co na tom, že to neplní ani jednu podmínku z výběrka.


Offline
487
07 úno 2006 10:26
PvvS píše:
Pár 845 navíc má..


Původní jednotky řady 628 mateřské Deutsche Bahn vyřazují ve velkém, protože je žádny objednavatel na západě nechce (nejsou nízkopodlažní, zastaralost, spotřeba atd.), takže se teoreticky sehnat dají. To ale nic nemění na faktu, že jsou starší jak řada 842 ČD, kterou mají nahradit (854 jsou odepsané tak i tak). Prototyp 1974, navazující řada 628.2 byla vyráběna 1986 až 1989. K tomu mladší 842 prošly relativně nedávno modernizací atd. A ČD šly do soutěže s novými RegioFoxy... Takže nepochybně nastane pokrok pro cestující...


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Pár, takže dvě? biggrin No, tak aspoň ta 255 v provozu zůstane sarcastic

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

9271
10 čer 2004 11:19
Pár 845 navíc má..


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, já bych si zrovna u Arrivy tak jistý nebyl :mrgreen:
Jde ale i o to, že ČD alespoň měly co místo těch Stadlerů vypravit. Sice to bylo neadekvátní, ale bylo a vlaky tak alespoň jezdily, byť v horší kvalitě. Ale co má Arriva, pokud jí to nevyjde na čas? Tak maximálně nějaké autobusy, které posbírá ve svých provozovnách po celé republice. A NAD trvající půl roku, kvůli tomu, že Arriva nemá slíbené vlaky, by asi nepotěšila ani cestující, ani kraj, který by, dost možná, za toho půl roku s Arrivou i rozvázal smlouvu a ještě by s opravdu s tím prosíkem přišel za ČD biggrin
Ale jo, nemyslím si, že to tak daleko dojde, vlastně v to pevně doufám, jako častý uživatel S91. Ale u Arrivy jsme viděli už leccos, takže by mě asi nic nepřekvapilo.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7190
27 úno 2010 07:40
Hůř jak ČD se Stadlery na Olomoucku to snad nedopadne.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, ať už to nakonec bude cokoliv, tak už by to mělo být někde v opravně, protože jak jsem napsal, kapacity železničních opraven v Česku a na Slovensku jsou hodně nabité. I když, je možné, že si to Arriva nechá udělat v Německu, aby se právě tomuto vyhnula. Což by bylo vlastně docela chytré řešení.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7190
27 úno 2010 07:40
Oficiálně myslím ne, ale někde proběhlo, že jako nejpravděpodobnější varianta se jeví ty Stadlery.


Offline
Uživatelský avatar

394
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Arriva už oznámila, že tu bude jezdit se Stadlery GTW? Poslední vyjádření, o kterém vím, je toto:

Podle generálního ředitele Arrivy Daniela Adamky počítá dopravce s celkem 13 nízkopodlažními dvouvozovými jednotkami. Jaký typ vozidel přesně nasadí, nechtěl zatím uvést. Může jít typově o Siemens Desiro, Alstom Lint nebo Stadler GTW.


Offline
7190
27 úno 2010 07:40
Za tu dvojku se omlouvám, vyznívá možná jinak, než jsem chtěl.

b1: Jistě, ale budeme dělat po celém kraji anketu, abychom zjistili podíl spokojených? A jak zajistíme, aby byla udělána zcela nestranně?


Offline
Uživatelský avatar

3713
08 čer 2005 23:12
Robert píše:
Správnost kritérií snad posoudit ani nejde.

Ano, je to subjektivní vjem. Přesto můžou být ve VŘ nastavena kritéria, která například většině veřejnosti přijdou jako nesprávná...


Offline
7190
27 úno 2010 07:40
1) Ty ojetiny jsou snad virtuální?
2) Pro hlupáka každý hloupý.


Offline
487
07 úno 2006 10:26
Robert píše:
1) Vozy pro JMK (které nejsou třeba), ve výrobě nejsou. VE výrobě jsou vozy pro jiné části ČR. Stejně tak bys mi mohl tvrdit, že nikde na světě nejsou k dispozici motoráky, které by si Arriva mohla koupit či půjčit.
2) Já tobě ano, stejně jako všem ostatním. A opačně to je na tobě. Jestli chceš být za exota, bránit ti nebudu.


1) Stále nepravda! ČD nabídly do soutěže reálně existující moderní nové vozidlo, které je aktuálně vyráběno v takovém tempu, že by se jeho zavedení pro IDS JKM bez potíží stihlo.
2) Za exoty jsou ti, kdož nedodržují zásady slušného chování…


Offline
7190
27 úno 2010 07:40
1) Vozy pro JMK (které nejsou třeba), ve výrobě nejsou. VE výrobě jsou vozy pro jiné části ČR. Stejně tak bys mi mohl tvrdit, že nikde na světě nejsou k dispozici motoráky, které by si Arriva mohla koupit či půjčit.
2) Já tobě ano, stejně jako všem ostatním. A opačně to je na tobě. Jestli chceš být za exota, bránit ti nebudu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3607 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 čer 2024 16:39
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]